kindertoeslag krijg je als het goed is neit dubbel... trouwens weet ik wel zeker want mijn moeder heeft 6 kinderen waarvan er nog 2 thuis wonen en ze krijgt maar 1 bedrag en is hetzelfde als dat van ons
de kindertoeslag is gekomen i.p.v de kinderkorting of voordeelregeling op het loon en dat ligt er idd maar net aan hoeveel je verdient
Volgens mij kunnen mijn man en ik nog beter minder gaan werken. Als fulltimers heb je nergens recht op, terwijl, als je inkomen lager is, je recht hebt op van alles en nog wat: kindertoeslag, huurtoeslag, zorgtoeslag, kortingen op bijv. gemeentelijke belastingen... Niet eerlijk!
Heb je al gekeken dan op toeslagen .nl? Want soms heb je recht op meer dan je denkt. Ik zie zoveel mensen die zeggen dat ze nergens recht op hebben, maar dat gewoon wel hebben. Je moet je inkomen na aftrek van hypotheekrente nemen.
Ik ga straks 24 uur werken... en werk nu 32 uur.. maar aan het eind van het liedje heb ik de zelfde inkomen... dus werken is een straf jho.. Zelfde met jonge mensen met een waaiong.. die krijgen ook niets meer als ze werken.. verdienen dan even veel als jongeren die thuis zitten. Nederland gek land.. mensen moeten werken.. maar wat krijg je er voor.. minder dan mensen die niet werken
Idd, ik ben nu 31 en krijg geen waijong omdat ik nu ouder ben om aan te vragen en had bijstanduitkering en nu ik samenwoon en krijg ik geen uitkering meer dus alleen geld verdienen 10 uren per week bij TNT. Dat vind ik heel erg kut, na bevalling ga ik baan zoeken die bij mij past en goede combinatie met kinderen, alleen vind ik ZELFS raar dat jongeren meer thuis zitten dan wij, dat vind ik flauw idd! maar Waijong is voor gehandicapten mensen dus ik b en namelijk zwaar slechthorend.... Lekker boeiend
Linka76: maar Waijong is voor gehandicapten mensen . Heb hier een collega maar die heeft echt niets hoor.. ze geven dat zelfs aan mensen die slecht kunnen leren.. en daar vallen ze al heeeel snel onder.