10-jarige meisje baart kind | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ziekelijk... En dan beweert oma nog dat dat normaal is ook.
ja idd, daar kan ik ook niet bij. Op mijn 10e was ik daar dus echt nog niet mee bezig he!!!! Jeetje, echt belachelijk!
Arm kind, weg kindertijd. Te ziek voor woorden..... hebben ze trouwens tegenwoordig geen hinkelblokken, springtouwen en knikkers meer op die leeftijd
Tja, in het land waar mijn ex vandaan komt is het doodnormaal om op je 14-16e een kind te krijgen. Je valt er buiten als je later bent. Het hele principe is zoooo anders in zo'n land. Daar ben je zowiezo al geen kind meer als je 10 bent. Daarintegen, vind ik het wel zielig. Ben blij dat wij en mijn kids opgroeien in een wereld waar kinderen kinderen mogen zijn.
Een ander land of niet, het is veel te jong! Tja en dat met poppen spelen enzo dat is natuurlijk een no nonsense opmerking want als zij daarin niet geremd maar eigenlijk gestimuleerd wordt in het hebben van sex, is het niet verwondelijk dat ze niet meer met poppen speelt.
Ik bedoelde dr mee te zeggen dat ik op die leeftijd totaal niet met sex bezig was, maar wel met die andere dingen zoals het ook zou moeten horen....en met mij vast heel veel anderen.
Ik kan zeggen dat ik er niet mee bezig was maar dat is niet zo want ik werd ertoe gedwongen om ermee bezig te zijn, ik heb jaren vreselijk afkeer gehad van sex en toen had ik waarschijnlijk het met poppen spelen willen hebben op die leeftijd. Maar ik snap wat jij bedoelt hoor, het is geen kritiek maar dat meisje wordt waarschijnlijk gestimuleerd in dit verhaal
He bah! Arm kind, een kind krijgt een kind zeg ik dan maar! Een vroeger vriendinnetje van mij was met 11 jaar zwanger en was met 12 jaar bevallen. We zaten net op de middelbare school en het "leek haar wel leuk een kind te krijgen". Tot op heden zorgt Oma voor het kind en het kind zegt dus tegen de Oma mama, omdat Mama vrijwel nooit naar het kind omkeek. Erg sneu!!
Vreselijk zeg, kan me je reactie dan ook wel voorstellen. Helaas is het in bepaalde landen wel erg "normaal" op die leeftijd, kijk bijvoorbeeld naar engeland, die meisjes kiezen daar ook massaal voor een baby terwijl ze zelf net uit de luiers zijn. Ben het zeker met je eens dat een kind het recht heeft kind te zijn en hun eigen (sex) wereldje te ontdekken op een leeftijd dat ze daar zowel lichamelijk als geestelijk aan toe zijn en zeker NIET doordat anderen niet met hun poten van ze af kunnen blijven. Hoop voor jou dat je het een plekje hebt kunnen geven ( goh wat klinkt dat lekker afgezaagd) en dat je nu wel hebt leren genieten van het liefdesspel (sex klinkt in dit geval zo hard)
Wat vreselijk zeg!!! Ik was er op die leeftijd nog lang niet mee bezig (plus ongesteld worden duurde nog een paar jaar...). Hopelijk komen beide kinderen goed terecht!
Zo dat is even slikken. Ik ben ook al vanaf mijn 10e ongesteld maar gelukkig geen kindje gebaard met die leeftijd! Nu gaan wij er wel voor. Echt bizzare dat zij dat trouwens normaal vinden!