Twee weken geleden hebben we haar uit het asiel gehaald. Thuis verdween ze gelijk onder de keuken (er ontbreekt een latje waar ze precies langs kon.) Met heel veel geduld gebeurde vanmorgen dit:
Ahh prachtig! Geniet ervan! Wij hebben zo'n 6,5 jaar geleden een kat uit een huis gehaald waar hij opgesloten zat in een kamer. Eenmaal bij ons verstopte hij zich gelijk en wilde niemand in de buurt hebben. Met heel veel geduld kwam hij na een tijdje wat aandacht zoeken en inmiddels is het een echte knuffelkat. Hopelijk gaat dat bij jullie ook zo!
top niet opdringen en veel geduld komt het vaak wel goed he heerlijk, lekker van genieten! wou dat ik er 1 of 2 uit het asiel mocht halen
Wow wat leuk dat je dit deelt!! Onze katjes komen ook uit het asiel. We hebben er 2 tegelijk gehaald, 1 was vrij en kwam meteen knuffelen en de ander op de achtergrond en bij ons thuis meteen verstoppen. Door onze vrije dame kwam het heertje na 3 dagen ook onder de stoel vandaan. Gaat super goed samen ondanks ze geen familie van elkaar zijn. De heer is echt de grootste knuffelkat. (Schrijf ik terwijl hij heerlijk op mijn schoot ligt hehehe) Geniet van jullie prachtig katje! !
Wat super cute! En wat fijn dat ze bij jullie een warm huisje heeft gekregen. Eindelijk eens iemand die de moeite neemt om ook de beestjes hier uit het Asiel een tweede kans willen geven. Ik hoor de laatste tijd veel in mijn omgeving over geadopteerde honden/katten uit het buitenland. Begrijp mij niet verkeerd, die verdienen ook een kans maar als hier de Asielen nog overvol zitten snap ik niet dat je over de grens gaat zoeken. Dus top dat je dit gedaan hebt.
Mag je haar ook al aaien? En loopt ze niet weg van je als je gaat lopen? Wij hebben twee katers, broertjes van elkaar. Ene is echt een enorme knuffelkat, komt altijd op schoot! Andere gaat meer zijn eigen gang, je mag hem van een afstandje bewonderen en op zijn eigen voorwaarden komt hij soms een kopje geven. Ik vind het echt heel gezellig, beestjes in huis!!