kinderbijslag oktober 2013

Discussie in 'De lounge' gestart door dees1985, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dit probleem heb ik dus ook altijd. Al die broeken zijn te wijd voor ons dunne mannetje, het gevolg is dus dat hij wel alleen merkbroeken heeft want anders zit het voor geen meter ;)

Ik had eigenlijk ook al van t weekend geshopt. Winterjas, broeken, shirtjes etc maar ook rugtasje voor de psz enzo... nja niet echt binnen het budget van de KB gebleven :D Moet ook zeggen dat ik er eigenlijk ook niet bij stil had gestaan dat t alweer oktober werd tot ik dit topic zat dus is wel een fijne meevaller!

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dit probleem heb ik dus ook altijd. Al die broeken zijn te wijd voor ons dunne mannetje, het gevolg is dus dat hij wel alleen merkbroeken heeft want anders zit het voor geen meter ;)

Ik had eigenlijk ook al van t weekend geshopt. Winterjas, broeken, shirtjes etc maar ook rugtasje voor de psz enzo... nja niet echt binnen het budget van de KB gebleven :D Moet ook zeggen dat ik er eigenlijk ook niet bij stil had gestaan dat t alweer oktober werd tot ik dit topic zag dus is wel een fijne meevaller!

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0

Ik had eigenlijk ook al van t weekend geshopt. Winterjas, broeken, shirtjes etc maar ook rugtasje voor de psz enzo... nja niet echt binnen het budget van de KB gebleven :D Moet ook zeggen dat ik er eigenlijk ook niet bij stil had gestaan dat t alweer oktober werd tot ik dit topic zag dus is wel een fijne meevaller!

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hier is het ook binnen. Ik heb het doorgesluisd naar de spaar totdat ik kleding ga kopen.

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

zara heeft hele smallen broekjes leuke prijzen ook nog.

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier ook binnen, Rabo!

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Ik heb laatst bij h&m 2 skinny jeans gekocht voor mijn zoontje. Hij heeft ook smalle beentjes en deze broeken zitten bij hem wel goed, valt niet eens op dat het skinnyjeans zijn:D

Kinderbijslag stond hier vanmorgen al op de rekening. Maar heb pas nog flink kleding gekocht omdat opeens alles te klein werd dus het was hoognodig. Kan dit mooi op de rekening blijven staan.

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Imensa, thanks voor de tip. Heb wel eens shirtjes bij Zara besteld voor hem maar die vallen groter, hij verzuipt er nu nog in haha. Dus heb het nooit met de broeken gedurfd :p

@ Peetje, heb inderdaad ook wel eens broeken bij H&M besteld maar die zaten steeds te wijd dus ben er maar mee opgehouden. Maar nu hebben ze dan dus echt skinny modellen?

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.100
    2.592
    113
    Limburg
    Ik weet niet welke maat je zoontje heeft? Mijn zoontje heeft maat 80 en daar is er maar 1 echt smal.
    Product Detail | H&M NL

Deze zijn vanaf maat 92:
    Kinderen | Baby jongens 68-92 | H&M NL

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik bedoelde het natuurlijk ook als grapje.. en idd.. het is fijn dat er een extraatje is.. vaak gebruiken wij het om kleding van te kopen maar eigenlijk heeft zoonlief al zoveel kleding (oeps*)

11. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Snap ik hoor:p hihi

Dochterlief had ook veel maar heb nu hartstikke veel weggedaan t een was te klein t ander toch niet leuk genoeg haha ach nu is t kastje weer gevuld hihi

12. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Zoooo... zoonlief had nog witte lange mouw shirts nodig.. Die gebruik ik onder een korte mouw shirt in de winter (als soort van hemd)..
    Zojuist maar even 9 van die dingen gelijk besteld op internet.. wordt het van de week zelf bezorgd..

Voordeel: Ik doe niet meer impuls aankopen in de stad :)

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Heb net n.a.v. dit topic ook gekeken en hier is het ook gestort. Ik las ook dat de Rabobank vandaag storing heeft, dus dat niet alle rekeningen; verwerkt kunnen worden.

14. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Hier ING en heb het nog niet.
    Mijn moeder heeft ABN en heeft het wel

15. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    hier abn en het staat er nog niet op :S

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Gisteren ontvangen 😁
    (Rabobank)

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hier rabobank en nog niks..

Zoontje heeft wel TOG ook van het SVB en dat is wel binnen.

18. ik had ook nog wat over van de vorige keer...lekker!!
    nu maar shoppen voor de kids.

hier ook rabo
    staat er al op

19. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    hebben jullie het al gestort gekregen? ik keek net op de rekening en zag dat het nog niet was gestort :(

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat is wel bijzonder, want volgens mij storten ze altijd de eerste van de maand (heb het altijd de eerste gekregen tenzij het in een weekend valt, zit bij de Rabo) Zou morgen met ze gaan bellen anders.

Deel Deze Pagina