Dit probleem heb ik dus ook altijd. Al die broeken zijn te wijd voor ons dunne mannetje, het gevolg is dus dat hij wel alleen merkbroeken heeft want anders zit het voor geen meter Ik had eigenlijk ook al van t weekend geshopt. Winterjas, broeken, shirtjes etc maar ook rugtasje voor de psz enzo... nja niet echt binnen het budget van de KB gebleven Moet ook zeggen dat ik er eigenlijk ook niet bij stil had gestaan dat t alweer oktober werd tot ik dit topic zat dus is wel een fijne meevaller!
Dit probleem heb ik dus ook altijd. Al die broeken zijn te wijd voor ons dunne mannetje, het gevolg is dus dat hij wel alleen merkbroeken heeft want anders zit het voor geen meter Ik had eigenlijk ook al van t weekend geshopt. Winterjas, broeken, shirtjes etc maar ook rugtasje voor de psz enzo... nja niet echt binnen het budget van de KB gebleven Moet ook zeggen dat ik er eigenlijk ook niet bij stil had gestaan dat t alweer oktober werd tot ik dit topic zag dus is wel een fijne meevaller!
Dit probleem heb ik dus ook altijd. Al die broeken zijn te wijd voor ons dunne mannetje, het gevolg is dus dat hij wel alleen merkbroeken heeft want anders zit het voor geen meter Ik had eigenlijk ook al van t weekend geshopt. Winterjas, broeken, shirtjes etc maar ook rugtasje voor de psz enzo... nja niet echt binnen het budget van de KB gebleven Moet ook zeggen dat ik er eigenlijk ook niet bij stil had gestaan dat t alweer oktober werd tot ik dit topic zag dus is wel een fijne meevaller!
Ik heb laatst bij h&m 2 skinny jeans gekocht voor mijn zoontje. Hij heeft ook smalle beentjes en deze broeken zitten bij hem wel goed, valt niet eens op dat het skinnyjeans zijn Kinderbijslag stond hier vanmorgen al op de rekening. Maar heb pas nog flink kleding gekocht omdat opeens alles te klein werd dus het was hoognodig. Kan dit mooi op de rekening blijven staan.
@ Imensa, thanks voor de tip. Heb wel eens shirtjes bij Zara besteld voor hem maar die vallen groter, hij verzuipt er nu nog in haha. Dus heb het nooit met de broeken gedurfd @ Peetje, heb inderdaad ook wel eens broeken bij H&M besteld maar die zaten steeds te wijd dus ben er maar mee opgehouden. Maar nu hebben ze dan dus echt skinny modellen?
Ik weet niet welke maat je zoontje heeft? Mijn zoontje heeft maat 80 en daar is er maar 1 echt smal. Product Detail | H&M NL Deze zijn vanaf maat 92: Kinderen | Baby jongens 68-92 | H&M NL
Ik bedoelde het natuurlijk ook als grapje.. en idd.. het is fijn dat er een extraatje is.. vaak gebruiken wij het om kleding van te kopen maar eigenlijk heeft zoonlief al zoveel kleding (oeps*)
Snap ik hoor hihi Dochterlief had ook veel maar heb nu hartstikke veel weggedaan t een was te klein t ander toch niet leuk genoeg haha ach nu is t kastje weer gevuld hihi
Zoooo... zoonlief had nog witte lange mouw shirts nodig.. Die gebruik ik onder een korte mouw shirt in de winter (als soort van hemd).. Zojuist maar even 9 van die dingen gelijk besteld op internet.. wordt het van de week zelf bezorgd.. Voordeel: Ik doe niet meer impuls aankopen in de stad
Heb net n.a.v. dit topic ook gekeken en hier is het ook gestort. Ik las ook dat de Rabobank vandaag storing heeft, dus dat niet alle rekeningen; verwerkt kunnen worden.
ik had ook nog wat over van de vorige keer...lekker!! nu maar shoppen voor de kids. hier ook rabo staat er al op
hebben jullie het al gestort gekregen? ik keek net op de rekening en zag dat het nog niet was gestort
Dat is wel bijzonder, want volgens mij storten ze altijd de eerste van de maand (heb het altijd de eerste gekregen tenzij het in een weekend valt, zit bij de Rabo) Zou morgen met ze gaan bellen anders.