documentaire vanavond: Hope for Hayley

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.863
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nog meer mensen die haar leven volgens in de documentaires die gemaakt worden/zijn ?

Ik vind het zelf erg interessant, boeiend en érg bijzonder hoe deze kindjes en hun families leven en standhouden met z'n allen. Ik weet eigenlijk niet eens goed hoe ik het moet omschrijven.

De laatste keer dat ik keek, stonden ze aan het begin van hun reis naar Amerika, voor de nieuwe medicatie. Maar ik geloof dus dat dit daar het 'vervolg' op is. Ik ben érg benieuwd hoe het gaat met de nieuwe medicatie.

2. emje

emje Niet meer actief

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Heb het nu op staan. ook wel eens wat meer van gezien ja, nu je het zo zegt!

Vreselijk zeg...
    Momenteel zijn onze beide jongens ziek met een fikse verkoudheid en de oudste ook oorontsteking, maar dit zet alles wel weer even in perspectief :(

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik kende haar verhaal al (en dat van iemand anders die uiteindelijk gestorven is), ik hoop dat ze ook laten weten hoe die geheime behandeling uiteindelijk gewerkt heeft later. het is inderdaad erg heftig.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.863
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had achteraf deze ook al gezien, ik hoopte inderdaad op het vervolg van deze. Helaas. Nog even geduld. Ik blijf het verhaal van (de ouders van) Amber en Michiel ook érg heftig vinden overigens...

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja dat is helemaal te erg voor woorden. doe je zoveel moeite om alles uit te sluiten. kans van 1 op 8 miljoen ofzo. en dan krijg je er toch 2.

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ja, verschrikkelijk zeg... Kreeg echt kippenvel op dat moment :( t zal je toch gebeuren

Deel Deze Pagina