soms, vooral in het begin met mijn zoontje, maar gelukkig kan ik sinds 1 jaar wel wat van de kinderbijslag aan mijn kids uitgeven, en nu met 2 kids het meer is geworden zal het in elk geval vanaf nu zeker vaker voorkomen dat echt voor de kinderen is bestemd, maar meestal koop ik kleding wanneer het echt nodig is, mijn dochter heeft nu genoeg tot maat 74, en mijn zoontje zit al vanaf 4j en 3m tussen maat 110 en 116, schoenen en jassen en zo dat koop ik gewoon wanneer het nodig is, Luiers koop ik elk week even een vraagje voor de kenners, mijn zoontje word 18 september 6 jaar, ik had begrepen dat de bedrag verhoogd word met 6 jaar, wanneer krijg die dan de verhoging, naar mijn berekening dus in de 4de kwartaal toch ?
Ja per 1-10 as is je zoontje 6 jaar... per 4e kwartaal heb je recht op het hogere bedrag. Uitbetaling per januari 2016
oh ok, bedankt dus dan stopt zijn KBS met de derde uitbetaling, want hij is dan 1-7-2018, 17 en 1-10-2018 18, 2018 hahaha ik bedoel 2027. iiih wat klinkt 2027 erg zeg
no way mijn zoontje heeft genoeg kleding,schoenen, luiers etc ik koop wanneer ik het nodig heb niet wanneer de kbs komt. geef trouwens veel meer uit dan die 191 euro per 3 maanden
Hier in Frankrijk is het een behoorlijke smak geld. Met 4 kids en de jongste onder de 3 jaar is het 645 per maand. Het gaat dan ook gewoon bij het huishoud bugdet
Ik heb lekker met mn meiden geshopt aan nieuwe kleding en schoenen voor ze! Nog de laatste babyspulletjes gekocht en wat ik over heb gehouden gaat op de spaarrekening van de kinderen
Das lekker! Ik heb t vaker gelezen dat het in de omringende landen veel hoger is! Schuldig voelen, nee hoor. We kopen vaker van ons 'eigen geld' dingen voor de kinderen dan van de kinderbijslag. T wordt gewoon op 1 grote hoop gegooid en daar betalen we alles van.