Hallo dames Wordt helemaal gek hierzo. Ben nu 3 dagen overtijd en al zw getest...negatief! En nog net ongi! Vandaag bewust niet getest, ik d8 wacht het wel even af maar toen zag ik een ovulatietest in de la liggen en d8...gewoon proberen....positief! Zou ik toch zwanger zijn ik hoop het zoooo erg! Enne wie weet of je gewoon naar de huisarts kan gaan om bloed te laten prikken op hcg waarde...moet je daarvoor een afspraak maken en doen ze dat wel zomaar of moet je eerst zoveel jaar bezig zijn met zwanger worden? wie weet daar meer over? dank voor jullie reacies alvast!
Ik lees hier verschillende verhalen over. De een zegt dat het waar is en de ander van niet. Ik had vorige ronde ook een streepje op ovutest, maar dag later werd ik ongi. Ik zou adviseren om morgen of eigenlijk overmorgen nog een zwangerschapstest te doen en hoop natuurlijk voor je dat die ook positief is.
Hcg prikken doen ze vaak pas als je lang overtijd bent, wel klachten hebt van eventuele zw.schap maar negatieve testen... Of als je wisselend positieve en negatieve testen hebt...
O ik hoop echt dat ik zwanger ben. Mijn gezicht zit echt helemaal onder de uitslag, hele kleine pukkeltjes....teken van zwangerschap hoop ik! Bapsie...nou ik ben nog niet heel erg lang overtijd...dheb de hu gebeld die stond op antwoordapparaat.....ga morgen zw test kopen.......duimen jullie meeeeee.....ik wil zo dolgraag zwanger zijn!
He Isabel, meid wat erg. Bedoel je dat je 3 positieve zw.testen had, en nu na afshceiding en een negatieve? Sterkte lieve meid
Ik had bij mijn eerste zwangerschap wel een (bijna) positieve ovulatietest op de dag voordat m'n zwangerschapstest positief was.
@ marb wat bedoel je daarmee @hope1982 ja ik had eerst positieve testen als jullie ff in mijn eigen stukje lezen het heet, GEEN TEKEKEN VAN ONGI daar heb ik net geschreven hoe het bij de gynacoloog is gegaan net gr
Ach wat erg meid. Ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad.....vreselijke ervaring...idd je wereld stort helemaal in! Sterkte..ik hoop dat je toch nog zwanger bent!
je test eerst ovulatie de dag voor je zwangerschapstest ? of lees ik het gewoon verkeerd en tja het heeft dus vanacht echt door gezet ben het kwijt
Nou ik ben nu 5 dagen overtijd, had op dag 28 een test gedaan en die was negatief, daarna dacht ik ga niet meer testen totdat ik ongi wordt, maar toen zag ik een ovutest liggen en omdat ik ook weleens op internet lees dat als je ovutest positief is je mss zwanger bent fah ik het toch geprobeerd. positief....dag erna een zw test gedaan en die is negatief...snap er ook niets meer van. en nog geen teken van ongi! ga morgen weer testen! wordt er helemaal gekkie van
Wat jammer voor je dat het niks is geworden... Zal t nog even uitleggen. Ik heb idd een ovulatietest gedaan, 3 dagen voor nod, die was positief. De dag daarna heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was dus ook positief.