iedreen krijgt het idd op de 1e of 2e alleen krijg ik het soms de 3e of 4e want bij de stadsbank houden ze het geld langer vast zodat ze rente erover vangen
volgens mij heb je geld nodig. het maakt toch niet uit of het 's morgens of 's avonds is? als je geluk hebt is het er voor het weekend. en anders maandag...
sjonge krengerige reactie weer hoor, wat maakt het uit of ze geld nodig heeft of niet! Boots bij mij meestal smiddags.
Ja we zijn geld nodig, we hebben een hele dure maand achter de rug en wil morgen graag de maandelijkse boodschappen doen. Dank je Channie, dat wordt morgenavond boodschappen doen...
och ja dat is nu ook alweer. Ach gaat toch naar de spaarrekening. Volgens mij heb je dringend geld nodig of niet
Majel er staat genoeg op de spaarrekening maar dat laat ik liever staan. Ik heb veel moeten kopen voor de feestdagen en heb iets meer gekocht dan de bedoeling was en dus een te hoog bedrag naar de spaarrekening gestort.Als ik dit nu gewoon laat staan en het uitzing tot morgenavond heb ik mooi weer wat extra op de spaarrekening.
ach tot morgen moet nog wel lukken toch? Is immers nog maar 1 uur en 36 minuten. Denk trouwens dat het er pas volgende week opstaat i.v.m. alle feestdagen. Ik weet het niet zeker maar zal me niks verbazen.
Nou ik hoop ook vandaag! Welke bank heb je Tweety? (als ik vragen mag? ) Ik de Rabo en die is soms wat slomer.. Mn dochter de jas is gister stuk gegaan en ze moet echt een andere nu..