muziek zonder tekst?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly83, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hallo allemaal!

Ik heb even een vraagje, eind dit jaar ga ik trouwen en nu wil een vriendin graag een nummer voor ons zingen in de kerk! Het numer komt uit de musical tarzan en heet jij woont in mijn hart (reprise)
    Nu is mijn vraag, hoe kom ik aan alleen muziek van dit nummer? Dus zonder de tekst (die zingt mijn vriendin dan) maar wel de melodie?

Wie kan mij helpen?
    Groetjes Butterfly

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je zou deze kunnen proberen te downloaden, en dan dus de instrumentale versie.

Groetjes Jessy

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Als je even een momentje hebt ga ik fftjes kijken of het mij misschien lukt, goed?

Groetjes Jessy

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    ik heb ook wat gevonden, weet nog niet of het goed is. Maar ik bedacht me net dat de muziek officieel van phil collins is en ik ben nu het nummer aan het download van you'll be in my hart instrumentaal. Ben benieuwd....

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    jammer, niet gelukt! Heb wel een instrumentaal nummer kunnen downloaden maar dat is niet de muziek die past bij het nummer. Jammer, iemand nog een tip?

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hmm hier wel de instrumentale versie gevonden maar helaas geen geluid..tja illegaal he :p

Blijf het nog fftjes voor je proberen maar ben er bang voor. Verder zou ik niet weten hoe je er aan kunt komen eigenlijk. Of..je zou eens op zo'n karaokesite moeten kijken waar je het liedje kunt kopen. Kost niet zo heel veel hoor maar vaak is het net anders dan de originele versie, maar dan ook niet altijd. Misschien het proberen waard?

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
  8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    hey bedankt! daar kan ik misschien wel wat mee! Ik zal het even goed bekijken en anders moet ze maar zingen zonder muziek ;)

Bedankt voor de moeite!
    Groetjes

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Raar...als ik naar 'jij woont in mijn hart' of 'you'll be in my heart' luister, hoor ik toch echt dezelfde muziek.(zo heet het nummer ook gewoon in het Engels)

Dus je bedoelt niet deze muziek?

http://www.youtube.com/watch?v=cwc26kwjD4c

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland

sorry voor de late reactie, we hadden een paar dagen geen internet :confused:

Het nummer is wel op de zelfde muziek maar het is het tweede nummer uit de musical vandaar dat er ook (reprise) achter staat. Het 'echte' nummer is langer en vandaar dat de muziek niet precies inelkaar past!

http://www.youtube.com/watch?v=nCkdYWoFwUs
    Dit is hem, een speciaal nummer voor ons allebei. Het andere nummer gaat over een baby, deze over twee mensen samen!

Groetjes

Deel Deze Pagina