Hallo allemaal! Ik heb even een vraagje, eind dit jaar ga ik trouwen en nu wil een vriendin graag een nummer voor ons zingen in de kerk! Het numer komt uit de musical tarzan en heet jij woont in mijn hart (reprise) Nu is mijn vraag, hoe kom ik aan alleen muziek van dit nummer? Dus zonder de tekst (die zingt mijn vriendin dan) maar wel de melodie? Wie kan mij helpen? Groetjes Butterfly
ik heb ook wat gevonden, weet nog niet of het goed is. Maar ik bedacht me net dat de muziek officieel van phil collins is en ik ben nu het nummer aan het download van you'll be in my hart instrumentaal. Ben benieuwd....
jammer, niet gelukt! Heb wel een instrumentaal nummer kunnen downloaden maar dat is niet de muziek die past bij het nummer. Jammer, iemand nog een tip?
Hmm hier wel de instrumentale versie gevonden maar helaas geen geluid..tja illegaal he Blijf het nog fftjes voor je proberen maar ben er bang voor. Verder zou ik niet weten hoe je er aan kunt komen eigenlijk. Of..je zou eens op zo'n karaokesite moeten kijken waar je het liedje kunt kopen. Kost niet zo heel veel hoor maar vaak is het net anders dan de originele versie, maar dan ook niet altijd. Misschien het proberen waard?
hey bedankt! daar kan ik misschien wel wat mee! Ik zal het even goed bekijken en anders moet ze maar zingen zonder muziek Bedankt voor de moeite! Groetjes
Raar...als ik naar 'jij woont in mijn hart' of 'you'll be in my heart' luister, hoor ik toch echt dezelfde muziek.(zo heet het nummer ook gewoon in het Engels) Dus je bedoelt niet deze muziek? http://www.youtube.com/watch?v=cwc26kwjD4c
sorry voor de late reactie, we hadden een paar dagen geen internet Het nummer is wel op de zelfde muziek maar het is het tweede nummer uit de musical vandaar dat er ook (reprise) achter staat. Het 'echte' nummer is langer en vandaar dat de muziek niet precies inelkaar past! http://www.youtube.com/watch?v=nCkdYWoFwUs Dit is hem, een speciaal nummer voor ons allebei. Het andere nummer gaat over een baby, deze over twee mensen samen! Groetjes