Hoi hoi, Ik ben momenteel 18 weken zwanger maar mijn vriend en ik komen er niet uit om een naam te bedenken voor ons kleine wonder. We willen het geslacht niet weten, dus moeten we dubbele namen bedenken! We weten wel dat we een aparte naam wilen maar die nog wel uit te spreken is en ook stoer. (Beetje in de richting van Jamy/Kay/Kyano) Waarschijnlijk iets richting een Canadese/Amerikaanse naam maar verzin maar eens wat. Weet iemand een leuke, stoere, aparte, originele naam voor een jongen of meisje, reageer dan! Alle ideeen zijn welkom!!! Veel liefs van een (twijfelachtige) mama in spe.
Nou die namen die je zelf al noemt vindt ik leuk en stoer... voor een meisje misschien; Gwen, Joy, Megan, Zoe, Kylie...??? Is natuurlijk heel persoonlijk een naam uitzoeken die je mooi vindt! Zoek anders eens op google, ja kan zoveel sites vinden met namen... ook Engelse, franse enz enz
Ik houd zelf ook heel erg van de Canadese/Amerikaanse namen. Via ijshockey heb ik heel wat Canadezen leren kennen, met echte superstoere namen (vind ik dan ) Jongen: Jamie, Jason, Kyle, Gary, Brad, Casey, Chad, Ryan, Kane, Dean, Jay Jay(JJ), Trevor. Meisjes: Amy, Kelly, Kaily, Linsey, Jacey, Lizzy, Courtny, Amy, Nicky. Hopenlijk kun je hier al wat mee, veel succes Liefs Angela.
He Angela, IJshockey? Daar gaan wij ook altijd heen! Toevallig! Inderdaad kun je daar leuke namen opdoen door de Canadezen, vandaar onze keus Jamie. (Weet je welke?) Jij bedoelt zeker Chad Euverman, Geleen? Staan i.i.g wel leuke namen bij, bedankt! TJ is ook een leuke naam , goede speler maar op het ijs verder vond ik het een L*L. Hahahaha Hebben jullie al een naam voor jullie zoon? Liefs Miranda
Hey super, nog een ijshockeyfan!!! =D> Jij bedoeld zeker Jamie Visser?? Ik bedoel meer Jamie Schaafsma. TJ was niks zonder Jake Brenck, de 2 grootste e*kels die ik ooit heb zien rondschaatsen :x De naam Chad had ik idd van Euverman, maar krijgen dit jaar weer een Chad (van Diemen, broertje van Ryan van Diemen) Onze zoon krijgt helaas geen ijshockeynaam ik wou dus ook héél graag Jamie, maar mijn mannetje moet hem niet zo haha. Jason vond hij niet mooi en in gezamelijk overleg hebben wij nu gekozen voor Jordy (dj uitsprekend, dus niet op zun Nederlands uitgesproken) Wie weet zie ik je aankomend seizoen nog wel een x Liefs Angela.
Hey! Ja idd Jamie Visser, lekker ding toch? Hahaha Bij ons is het momenteel wat rommelig zoals je vast wel hebt gelezen op ijshockey.com maar we hebben inmiddels weer wat nieuwe aanwinsten: Casey Bartzen, Jeff Cameron, Brad Wanchulak, alledrie Canadezen volgens mij. Zijn idd genoeg leuke namen in de ijshockey scene maar het moet ook maar net een goede speler zijn toch? Zou inderdaad leuk zijn als we elkaar eens zouden treffen bij een wedstrijd! En als je nog eens een leuke naam tegen komt, mail me!! Jordy vind ik trouwens ook een hele leuke naam! Liefs Miranda
Haha, ja vind je dat echt een lekker ding??? Heb vaak met hem gepraat afgelopen seizoen, maar om nou te zeggen dat ik t warm krijg van hem, nou nee niet echt Geef mij dan maar Jamie Schaafsma =P~ tevens echt een lieverd, maar nu vind ik dat van allemaal wel, t zijn soms echt scheetjes. Visser komt weer lekker bij ons spelen aankomend seizoen, maar Shazzy (schaafsma) zullen we niet meer terug zien, tenminste niet in Geleen Misschien nog wat voor Flyers zijn familie woont ook in Friesland. De namen voor Flyers had ik inderdaad gezien, verder niet echt veel over gelezen Ikzelf reed vaak naar Heerneveen voor games samen met mijn zus, maar dit jaar zal daar niet zoveel van komen aangezien ik 24 november ben uitgeteld. Ben jij al eens in Geleen geweest???? Geloof wel dat we een beetje off-topic gaan Liefs Angela.
Hey Miranda ik heb een leuke foto voor je in mijn album gezet Gemaakt afgelopen seizoen op de afscheidsavond, als je naar beneden scrolled zie je een foto van mij met Jason Silverthorn dat was echt een superlieve knul, die we helaas dit jaar niet terug gaan zien in Nederland Liefs Angela.
Een collega van me is vorige week bevallen van een dochter met de naam Phaidra.. spreek uit met ai.. zoals het er staat.. dus niet als eedra.
Ik vind voor een jongen Liam of Lennon wel stoer 8) Voor een meisje zou ik het eigenlijk niet weten... Ben ik zelf ook nog druk over aan het nadenken
Ik heb Jayden altijd een stoere naam voor een jongen gevonden. Helaas vind mijn vriend dat helemaal niks. Luca vind ik ook heel gaaf!! De dochter van een vriendin van mij heeft haar dochtertje Ruby Helena genoemd. Vind dat zooooo'n mooie naam