Hallo allemaal, Ben ik weer. Gisteren ben ik gestript, maar tot nu toe niks opgeleverd dan wat rommeligheid. Nu net voelde ik iets in mijn onderbroek en ging kijken. Is dit nou een slijmprop? Ik heb sinds het verliezen ervan kramperige gevoel in mijn onderbuik! Liefs jojo
Dat is 100% zeker weten je slijmprop. Hoop voor jou dat het nu doorgaat zetten en je morgen je kleintje in je armen hebt.
Hahahahaha ik moet er een beetje om lachen (overigens SUPER goed dat je dit gepost hebt hoor, ik zou misschien precies hetzelfde hebben gedaan), maar het idee dat we als wanhopige zwangeren gewoon slijmproppen op de foto gaan zetten, 't is eigenlijk hilarisch he!!!! Overigens wil ik ook wel zo'n slijmprop hoor, ben een beetje jaloers. Hier nog niks namelijk . Hoop voor je dat het snel doorzet meid!!!!!!
Moest er ook wel erg om lachen inderdaad, haha. Maar! Ik weet nu hoe een slijmprop eruit ziet, dank daarvoor, weet ik dat ook weer.. je weet toch niet wat je moet verwachten en hoe zoiets eruit ziet.
Ik moest ook wel lachen, maar toch ben ik blij dat je het gepost hebt. Want ik wist begod niet hoe een slijmprop eruit zag. Dus bijdeze weet ik het nu wel.
Haha...ik moet er zelf ook om lachen...maarja...weet ik veel, ik moet het ook fentileren Heb nu hele tijd harde buiken..... x
Ik vroeg het even aan mijn man, die is namelijk arts op de gynaecologie/verloskunde. nadat ie eerst even over zijn nek ging (ik had hem onvoorbereid laten zien) bevestigde hij dat het idd een slijmprop is...
bofkont!!!!!!!!!! ik wil ook wel een gyn als man hahaha, extra echo's op verzoek enzo hahaha! Ik denk niet dat ik me zou kunnen bedwingen bij 37 weken. Ik denk dat ik dan echt een lastige vrouw zou worden die een KS zou eisen of een inleiding hihihihihi!!!!! Wellicht zou mijn man mij zelf al bij 37 weken inleiden omdat ik zo'n lastige vrouw ben en hij het zat is hihihii!!! Maar zo werkt het natuurlijk niet in de realiteit maar moest er wel even aan denken met een grote glimlach!!!!!!
Dankjewel Jenna...nog 1 klein vraagje, mijn buik is nu de heletijd zo hard als een grote watermeloen, voel de baby niet en kramperige krampen...moet ik de verlos bellen?
hahahaha ik lach even mee....geweldig dit. Het begint met streepjes loeren op de testen en nu gaan we met z'n allen slijmproppen loeren!! Succes Warhoofd!!
Ik zou pas bellen als je echte regelmatige weeën hebt met een tussenpoze van 5 min. Zoals jij nog niet zeker weet dat dit weeën zijn, zijn ze dit ook niet. Weeën herken je echt wel als je er één voelt. Dit zullen waarschijnlijk voorweeën zijn. Als je de vk nu belt kan ze toch niets voor je doen.
Bel gewoon even de vk voor je eigen gemoedsrust. Zij geeft dan vanzelf wel aan dat het nog niet nodig is dat ze komt....toch?
Je kunt altijd bellen maar veel wijzer zul je er denk ik niet van worden. Maara als jij wilt dat ze langskomt en je controleert moet je gewoon bellen, de kans is alleen erg groot dat ze niet komt en je verzoekt te bellen met regelmatige weeën, of ze komt langs en je bent nog niets wijzer omdat dit de echte weeën nog niet zijn of de ontsluiting nog niet gevorderd is. In ieder geval succes, en 1 ding is zeker, lang zal het nu niet meer duren! Laat nog maar even wat van je horen!
ja doe ik...ik wacht nog even af, de baby net weer even een tijdje gevoeld, maar steeds wel harde buiken en blauwe plekken gevoel onder in de buik.... Jullie horen van mij! Liefs en ebdankt allemaal!