lichtbloedverlies bij 36\4 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door metoyoubeertje, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metoyoubeertje

23 jun 2009
    11
    0
    0
    goeiemorgen ik heb een vraagje
    ik ben gister bij de gyn geweest en daar heb ik een inwendig onderzoek gehad ben 36\4 weken en had pas 1 cm onsluiting kindje mag geboren worden als goed is word ik maandag ingeleid heb suiker en beval dus weer van een heel groot kind vandaar dat het mag komen nu vanmorgen voelde ik zo veel druk daar benede dat ik dacht oh ik moet weer naar de wc nou komen 3druppels uit en heel licht van kleur bloed wat is dit moet ik mezorgen maken begon om half 9 ongeveer en ja heb nu maar een maandverbandje ingedaan veder een heel zwaar gevoel in me doos zeg maar en op mijn stuitje kenne jullie dit ik namelijk niet van de vorge zwangerschappen
    groetjes me to you

oh ja heb ook harde buiken

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Heb er geen ervaring mee, maar zou zelf, als ik me ongerust maakte, gewoon even de gyn bellen en het vragen.

3. 4days

4days Niet meer actief

Het bloedverlies is hoogstwaarschijnlijk nog van het inwendige onderzoek. Het zware gevoel is waarschijnlijk de baby die NOG verder is ingedaald, misschien in combinatie met hele verweekte baarmoedermond en beetje ontsluiting. het gaan in ieder geval niet meer lang duren! :)

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Wij zijn natuurlijk geen deskundigen op dit gebied. De bloeding zou door het inwendig onderzoek kunnen komen maar ook een andere oorzaak kunnen hebben. Ik zou even bellen met het ziekenhuis, zij kijken er echt niet van op dat je met zo'n situatie belt!

Deel Deze Pagina