voor wie het nog weten wou ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

had van de week al een topic of iedereen wou duimen voor me vriend voor zijn nieuwe baan :D dat was gelukt hij is aangenomen :D

En vandaag was de rechtzaak dan over zijn ontslag op staande voet. (ook topicje over geweest) Sommige vroegen of ik wou laten weten hoe het afloopt :D Nou hierbij dus...

Vanmorgen daar aangekomen, rechtzaak heeft niet lang geduurt. Tussendoor zag je dat de rechter echt de tegenpartij een beetje in de maling zat te nemen noem ik het maar. Paar goede opmerkingen en vragen gewoon an de tegenpartij :) En het heeft vrij kort geduurt...

De rechter als die wou beslissen zou het 3 a 4 weken duren. Dus ze zei ook waarschijnlijk als ik zou beslissen dan ga ik NIET accoord met het ontslag op staande voet maar wel de arbeidsontbinding.. (wouden wij ook) Dus ze zei van nou ik geef jullie de keuze of jullie bespreken het op de gang zelf, of jullie laten mij de beslissing doen. Ze zei van als jezelf de beslissing doet zal wel handig zijn voor beide partijen omdat je dat weet waar je aan toe bent..

Zo gezegd zo gedaan, de gang op en de tegenpartij heeft het ontsalg op staande voet ingetrokken. Betekent dus dat het overige salaris tot en met vandaag nog betaal moet worden. En we hebben allebei voor ons zelf de advocaat kosten voor onze eigen rekening genomen. En de wettelijke rente komt eroverheen.. Dat is niet veel 4 of 5 % maar is helemaal niet erg.

Wij hebben voor ons gevoel gewonnen :D Want het ontslag op staande voet is ingetrokken :) dus daar zijn we blij mee, en krijgen gewoon zijn salaris. En hij heeft een nieuwe baan..

DUS PFFFFFFFFFFFF helemaal opgelucht wat valt er dan toch een last van je schouders zeg. Met al dat geregel onzekerheid enz :)

Zo wou het even laten weten voor de liefhebbers :)

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wat super meid!!

Dat is nog eens goed nieuws zou op deze vrijdag :D

Ben echt heel erg blij van jullie!!!
    Ga het lekker vieren samen (haha maar zag in je andere topic dat je dat al van plan was, lekker naar de bios :D).

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Wonders2,

Heb toen het topic gelezen. Wat fijn voor jullie dat het zo wordt opgelost en dat hij gewoon zijn salaris krijgt uitbetaald! En natuurlijk nog veel beter dat hij een nieuwe baan heeft! Gefeliciteerd!

(enne, hem nu niet meer laten bellen en laptoppen bij zijn nieuwe baan he! ;) )

Groet Snoozie

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hahha nee de telefoon blijft in zijn tas ;) en die gaat er bij zijn nieuwe baan niet uit..

van zijn fouten heeft hij maar weer geleerd :D

En ja gaan het vieren :D oma past op de kids, wij lekker even naar de bios. Ben er wel aan toe ;) Al word het wel geen romantische film :p maar is niet erg:)

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Heeel fijn dat alles goed is gekomen!!! heeft het duimen echt gewerkt he!!!

Geniet lekker van de film!!! en elkaar!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meid, wat zullen jullie opgelucht zijn! Hartstikke fijn.

7. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hey meid, wat een goed nieuws weer!! Het duimen heeft goed geholpen!! Ik ben echt heel blij voor jullie dat het zo is afgelopen!! :D Veel plezier vanavond in de bios met het vieren van zijn nieuwe baan en jullie overwinning in de rechtbank!!

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heeeeeeeerlijk!

Gefeliciteerd zeg!

Had je topics ook gelezen...en dit moet wel een een fijn gevoel geven!

Nou idd je vriend onder de duim houden! Hahaha!
    Nee ik denk dat hij er wel van geleerd heeft!

Super dat hij een nieuwe baan heeft!

9. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid. Hebben een beetje hetzelfde gehad, ook rechtzaak gewonnen, jeejj, voelt goed he? geniet van jullie avondje samen!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik herinner me het topic nog! Super dat alles zo goed afgelopen is!!!! Ga nu maar lekker ontspannen en genieten van je gezinnetje!

En hebben ze nog hun excuses aangeboden voor heel dat circus waar ze jullie onnodig doorgesleurd hebben?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb deze gate niet gevolgd maar ben blij voor deze afloop!
    Gefeliciteerd.
    Elmo

12. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    He wat fijn meis! En gefeliciteerd met het winnen en zijn nieuwe baan. Wat een opluchting

Deel Deze Pagina