Even een vraagje? Wat kun je doen op: zondag (morgen) binnen (want buiten ligt veel sneeuw hier) met kind van 6 maand (met de kinderwagen dus) ik wil morgen even wat met mn vriend gaan doen. het gaat niet zo lekker tussen ons, en we willen even iets leuks gaan doen. Kleine moet mee, want we hebben helaas geen oppas kunnen vinden! groetjes!
Wat vervelend dat het niet zo lekker tussen jullie gaat. Misschien kun je bij een hotel bij jullie in de buurt deelnemen aan een lekker ontbijtbuffet of zo, of een lunch samen met jullie kindje. Dan kunnen jullie misschien een goed gesprek voeren samen. Succes.
als ik in de buurt woonde had ik opgepast..wat dat het niet zo lekker gaat. Zwemmen is ook wel leuk maar dan heeft eentje het kindje vast en dan loop je weer langs mekaar af. een dagje dierentuin kan ookal niet met dit weer
aan zwemmen heb ik inderdaad ook al zitten denken, maar ik ga af en toe babyzwemmen, en finn is dan na een half uur echt schoon aan de latten.. dus na een uurtje zwempret, zitten we daarna wéér op de bank! er is hier zo weinig te doen! We gaan eigenlijk altijd wel even een stukje lopen ofzo,.. maar nu met de kou en die sneeuw! daar kom ik niet eens door heen met de kinderwagen!
Weet niet of jullie er van houden,maar misschien iets van een museum. of madame tussaud ( of zoiets mocht dat niet in de buurt zijn )
ik zat inderdaad zelf ook aan een museum te denken, maar we hebben wel een kleintje van 6 maand.. is dat wel verstandig dan? niet dat ie het hele museum bij elkaar gilt! haha.. ervaringen??
Geen ervaringen mee maar lees vaker dat mensen gewoon met hun kleine naar een museum gaan. Op zich hij de leeftijd dat hij overal kan eten en waarschijnlijk in de wagen in slaap valt.
@prinses..geen koopzondag in de buurt helaas! had ik al naar zitten kijken! @kaatje... das waar! als hij zn droogje en zn natje krijgt, is ie wel tevreden! Balen dat het weer nu ook niet mee zit.. hier ligt behoorlijk wat sneeuw, en er is niet gestrooit... he, alles zit tegen!
Je kan natuurlijk ook volgende week lekker ergens gaan eten, naar de film, naar een beautycentrum gaan (als je wel oppas kan vinden). En dan maak je er morgen een manlief verwendag van. Of je maakt het thuis lekker gezellig. Samen in bad/douche (als de kleine slaapt), massage, filmpje kijken, lekker iets te eten halen, noem maar op....
heb je geen babyslee of kan je die van iemand lenen. dan kunnen jullie samen door de sneeuw lopen en vaak gebeuren dan de leukste dingen. Je kan ook een oppascentrale bellen (staat in goudengids)
sorry ik ga even off topic maar zijn er echt mensen die van een oppascentrale gebruik maken???? krijg het al benauwd bij het idee.... ik snap dat er mensen zijn die geen familie/vrienden in de buurt hebben wonen, maar opppascentrale nee dan blijf ik nog liever thuis (heb ik al bij mijn schoonmoeder hahaha) maar eens kijken, ik dacht ook als eerste aan zwemmen!!! wij gaan morgen naar een binnenspeeltuin, maar ons meisje is al ruim 1,5!!! misschien idd ergens gezellig luchen.... en de tip het thuis gezellig maken, en volgende week ofzo een dagje/avondje met zijn 2e doorbrengen is misschien ook een idee... af en toe heb je even lekker tijd voor elkaar nodig!! succes!! lieve groetjes
mijn moeder deed dat vroeger bij ons ik zelf heb er nooit gebruik van gemaakt heb oppas genoeg gelukkig voor als ik echt dringend weg moet. Maar dat zijn echt mensen die er een diploma voor hebben. Ik zelf zou het ook niet doen maar sommige zijn daar wat vrijer in
nou meiden.. dank jullie wel voor alle suggesties... heeft alleen nu even geen zin meer, want mn vriend is weg....