hoi, ik hoest me echt mn longen uit mn lijf.. ik gebruik bisolvon, hoesttabletten van de c1000 heb mn matras omhoog maar zijn er nog meer dingen die ik kan doen? Ik ga morgen naar de ha maar eventueel voor vannacht..
Een hoest met slijm mag je niet onderdrukken. Dat slijm moet helaas los komen en dat kan alleen met hoesten. Bisolvon heeft alleen een inwerktijd van minimaal 2 dagen. Probeer veel te drinken, dat maakt het slijm dunner. Vermijd melkproducten, die verergeren het slijm juist. Je kan de pijn van het hoesten verzachten met een lepeltje thijmstroop of honing. Verder moet je in de gaten houden of je koorts hebt, bel dan je HA want dan kan je een luchtweginfectie hebben. Voor de rest is het echt uitzingen, beterschap!
Herkenbaar helaas! Ik heb toen antibiotica en een puffer gehad van de huisarts (ook omdat ik een beetje piepte bij het ademen). Die puffer hielp ook wel om het hoesten wat te minderen (het wordt dan allemaal wat wijder zeg maar). Verder heb ik toen gemerkt dat het hielp om goed te ontspannen, heb ook valeriaan gebruikt.