hier staat het er op. Ik heb vorige maand juist al veel spullen gehaald omdat we het toen nodig hadden ik kijk dan ook niet zo nauw met de kbs waar het geld precies aan op gaat. Wat we maandelijks sparen en uitgeven aan Mart is veel meer dan als je de kbs zou verdelen over 3 maanden... Hier staat het er trouwens ook op, ing. Wel leuk onze eerste kbs!
hier is het nog niet bijgeschreven, maar eb allang geshopt voor mijn dochters.... alleen later in het seizoen nog winterjassen en laarsjes halen.... en wat broekjes en truitjes voor mijn jongste dochter..... maar dat kan over 2 mnd ook nog wel ik laat het lekker staan....
Hier abn nog geen kb en ik zit er wel op te wachten ga verhuizen en ik zou er laminaat voor halen voor het hele huis ach dan is het er straks ook goed.
wij krijgen het ook altijd op de 1e van de maand. Niet dat ik er veel aan heb maar das een ander verhaal....
en hier heb ik het ook binnen (al heb ik het van de week al uit zitten geven aan nieuwe kleertjes voor m'n meisje hihi)
zucht.... elke keer weer.... op de 1e word het overgemaakt, maar het kan een paar dagen duren voordat je het op je bankrekening hebt staan....
Waarom nou zucht er zijn er die er gewoon weg op zitten te wachten misschien kan jeje dat niet voorstellen maar een hoop mensen waar onder ik kijken uit naar het kwartaal elke keer. En we zouden geen vrouwen zijn om er lekker over te praten. En sommige zijn net moeder en die weten nog niet helemaal hoe het werkt dus vandaar dat dit onderwerp elke drie maanden terug komt leuk toch
Dat van ons gaat weer op de grote hoop. Toch mooi meegenomen, kan er weer een paar honderd extra naar onze grote vriend DUO.
Absoluut leuk dit forum, want voorals als je de 1e kinderbijslag kan verwachten is dat altijd zo spannend natuurlijk. En niet iedereen heeft het breed dus dan is zo een kinderbijslag een hele leuke aanvulling
Hoezo zucht, ik ben iedere keer blij als het er op staat!! ik kijk uit naar als de kb komt want dan kan ik nieuwe kleertjes enzo voor mn dochter halen! ik heb het niet zo breed dat ik elke maand al kan halen..
Ben dus niet de enige met abn die het nog niet heeft Soms is het vroeg soms heel laat. De meeste hebben het al geloof ik.