hier abn ook nog niks misschien is het al binnen bij de abn maar zitten er een paar de hele dag kofiie te drinken en denken pas aan het einde van de middag nou ik ga het maar over maken aan de klanten want als sommige van hier het wel binnen hebben van de abn hadden wij het ook moeten hebben ligt dus aan het personeel denk ik. gr jojo
hahah nou ze waren klaar met de koffie want ik heb het nu ook al binnen en ik begrijp het heel goed hoor dat somige er echt op zit te wachten ik heb het zelf best ja breed ook weer niet maar zit niet slecht maar zelfs ik zit er op te wachten. en zeker als mensen het niet breed hebben is dit echt een extra niet iedereen kan het geld al uitgeven voordat de kinderbijslag binnen is. gr jojo
het is dat ik weet dat het deze week gestort is, maar even een premie van de zorgverzekering erachteraan en weg is je geld. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat er mensen zijn die het niet breed hebben en er naar toe leven als er wat extra's binnenkomt, maar ik heb ook de instelling en mijn vriend zijn salaris om iets aan te schaffen wanneer het nodig is.
zoveel? kinderbijslag is toch niet inkomensgebonden? of toch wel? anders haal ik een paar dingen door elkaar geloof ik
glimworm@ nee leeftijd gebonden. elke 6 jaar ga je omhoog. tot ze 18 zijn dan vervalt de kinderbijslag en krijg je een ook de ziektekostenverzekering erbij.( vanaf 16 moet ej aan bepaalde eisen voldoen om nog kinderbijslag te krijgen trouwens)
Je krijgt het vanaf oktober maar aan het eind van het kwartaal uitgekeerd dus de eerste keer word januari dat je het krijgt.
Heb twee kinderen voor de jongste 190 voor de oudste 230 omdat hij over de zes jaar heen is.! Dus het valt wel mee
Je krijgt het dan idd in Januari, ik ben in November bevallen en kreeg de 1e x kinderbijslag in April (Je moet eerst 3 volle maanden in 1 uitbetaal termijn je kindje hebben)