heyy.. wie kan mij vertellen of ik ook al bijslag krijg voor mijn 2e zoontje.. hij is 5 augustus geboren. Ksnap dat regeltje niet wat ze daar voor hebben haha
Bij ons was er wat mis gegaan en wij hebben het de vorige keer niet gekregen. Zouden we dan nu voor 2x tegelijk krijgen? (zou wel fijn zijn)
@Paars: Dat durf ik je niet te zeggen eigenlijk...Zou haast denken dat je dat nu zo'n beetje wel zou moeten krijgen maar geen idee sorry
Als je kindje in augustus is geboren, krijg je pas in januari de kinderbijslag.....het is altijd achteraf
Nee, je hebt dan recht op kinderbijslag vanaf het 3e kwartaal, wat uitbetaald wordt op de eerst volgende keer na dat kwartaal. Goh, wat lastig uitleggen. In ieder geval, krijg je de eerste keer op 5 jan. 2012.
dat lijkt vervelend maar is het niet.zo krijg je als ze 18 zijn toch nog 1 keer kbs.want die had je dan nog tegoed.
je moet altijd rekenen tussen de 1e en de 5e ik heb het ook bijna altijd de 1e maar ja hihi nu valt dat eens op een weekend
whaha vind hem super whaha vind het eerlijk gezegt geen zinloze vraag waarom zou je dat niet mogen vragen ook al word het 100e keren gevraagt boeiend ik zou het ook hebben gedaan als ik het wilde weten succes met het shoppen
niet blond nee ach, er melden zich ook elke keer weer nieuwe dames aan, en inderdaad, niet iedereen leest dezelfde topics! maar goed, er zijn weer wat mensen geholpen via dit topic op naar het topic eind December over de KBS van januari whahaha
whaha zo is dat eind december komen er weer vragen en ik lees ze gewoon ieder keer weer en ieder keer geef ik netjes antwoord mits ik het weet vind dat je daar wel gewoon normaal in kan reageren sommige zijn nieuwe mamatjes en sommige weten het gewoon niet nou en daar ga je echt niet dood aan om nog eens antwoord te geven op iets hihi... maar ja thats me
Er was eens iemand die zei dat een vraag nooit dom is.. "Domme vragen bestaan niet, domme mensen wel." (Herbert Garrison)