kinderbijslag

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja ik ook niet :p Ik heb gisteren wel 10x op mijn bank gekeken, aangezien ik het in die bijna 16 jaar altijd op de 1e van de maand (tenzij het weekend is, anders de maandag) binnen heb gekregen, Nooit anders geweest. Nou is het zo dat ik voor mijn oudste TOG erbij krijg (tegemoetkoming onderhoudskosten gehandicapte kinderen, hele mond vol) en dat was niet goed gegaan, daar moest een deel van terugbetaald worden en dat is het vorige kwartaal eraf gehouden. Dus nu moest dat opnieuw bekeken worden :x Maar dan nog, dan gaat het over zijn TOG, dus geen kinderbijslag en al helemaal niet die van de andere 2 kinderen, beetje apart. Hopelijk gaat het vanavond weg en staat het er morgen dus op.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ja als er eenmaal gedoe is.... ;)

Vervelend in elk geval

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ach wel jammer ja..
    Shop ze ;)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja da's idd nogal een verschil.... gelukkig krijgen wij het aangevuld ;)

5. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    waarschijnlijk vanwege je man dan, want had begrepen dat als je beide in NL werkt, het niet aangevuld wordt?

6. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ook in DE gewoond en wat je zegt klopt, je krijgt het alleen als of 1 van de beide werkt in Duitsland of als 1 van de beide thuis is. Als je beide in NL werkt heb je alleen recht op de Nederlandse kinderbijslag.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Loesje, wat Mutti zegt klopt idd. Mn man is thuis en daardoor krijgen we het NLe deel aangevuld tot Duits nivo (vanuit D)

Deel Deze Pagina