Even m'n ei kwijt.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaR, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Vanaf mijn 15de ben ik werkzaam in de horeca, enorm leuk maar die werktijden.... Ik ben er zo klaar mee om altijd in de avonden, weekenden en op feestdagen te werken. Mijn man en ik hebben een eigen zaak en hij werkt ontzettend veel, dus als hij dan een keer thuis is moet ik natuurlijk weer werken, niet bijster goed voor ons gezinsleven en onze relatie. Dus... Ik ga het roer flink omgooien.. Vanaf oktober ga ik de opleiding budgetcoach en schuldhulpverlening volgen! Een totaal andere richting, ambities om nog een eigen bedrijf te starten en ik heb er heel veel zin in maar oh, ik ben nu al zo zenuwachtig! Ik ben me nu al druk aan het maken of ik het überhaupt wel kan, of ik de examens wel ga halen en of ik niet een hele grote fout maak door zomaar uit mijn comfort zone te stappen. Pff...

Geen idee wat ik met dit topic wil maar ik moest het echt even kwijt ;)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Stoer van je!

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Oooh echt super toch!!!
    You go girl!!

Kan me voorstellen dat je t eng vind... ik heb me zo vaak terug getrokken van nieuwe dingen.

Blijf volhouden meis!!

4. hannez91

hannez91 Lid

23 mrt 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Goed van je! Hoe ben je daar zo op gekomen? Ik heb daar ook aan zitten denken, maar weet niet goed waar je die opleiding kunt volgen.

5. Metire

Metire Niet meer actief

Als je maar graag genoeg wil kan je alles! you go girl :D

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het komt vast helemaal goed! :)

7. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik ga de cursus budgetcoach schriftelijk bij de NHA doen. Ik weet uiteraard niet waar TS de cursus gaat doen

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat onwijs stoer van je!
    Alvast veel succes toegewenst :)

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hier ook een horeca Miep en weet hoe je hè voelt!!
    Ik heb dan het geluk dat ik dag horeca kan doen maar dat is ook zwaar.. Als ik lunch koffie uur etc en san thuis komen en de kids moet verzorgen!!

Ik wil als de kids groter zijn ook een opleiding doen .. Ik vind mijn werk ook echt niet meer leuk maar hou me vast aan de gedachte : mijn tijd komt wel!!

Ik vind het heel erg dapper van je

10. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Onwijs stoer van je!
    Mijn lief werkt in de horeca en maakt belachelijk lange dagen en idd ook altijd de feestdagen. Ik snap heel goed dat je dat niet meer wilt.
    Je maakt een bewuste keus en je wil dit graag, tuurlijk gaat dit je lukken!! :D

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Bedankt voor jullie fijne woorden :D Ik ben altijd vrij hard voor mezelf en heb nogal een prestatiedrang, dat werkt ook niet altijd mee ;)

@ Hannez91 Ik ga de opleiding doen via Learncare Academy. In het kort komt het er op neer dat ik 2 mensen die zwaar in de financiële sh*t zaten heb geholpen om alles weer op de rails te krijgen, dat was voor een deel mijn "inspiratie". Tevens doe ik de gehele boekhouding en (loon)administratie binnen ons bedrijf, dus weet al wel wat van de cijfertjes (al is het dan op een andere manier).

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Waar een wil is, is een weg! Dus gaat helemaal goed komen, je komt op namelijk ontzettend gemotiveerd over :).

13. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik werk niet in de horeca maar heb ook last van de werktijden, dus ik weet hoe je je voelt. Vaak lopen ik en mn man dan ook langs elkaar heen, vreselijk irritant! Met de feestdagen werk ik ook altijd.
    Zelf ben ik nu ook van plan een studie te gaan volgen via t nha (pedicure) en dan uiteindelijk voor me zelf beginnen en dan minder uren te werken waar ik nu werk. Alleen denk ik niet dat t voor mij nu handig is nu ik zwanger ben en het ons 1e kindje is.
    Succes met je opleiding! En als je t echt wilt dan gaat t helemaal goed komen.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Kei stoer van je!

Ik werk zelf in de zorg, ookmaltijd onregelmatig, avonden, weekenden en feestdagen.. Mijn vriend werkt op een camping (technische dienst) ook onregelmatig.. Ik ben ook heel benieuwd he ons dit bevalt als we kinderen hebben.. Ik zit er soms ook wel aan te denken om elemaal ies anders te gaan oen.. Maar wat?! ;)

Alvast heel veel succes!

Deel Deze Pagina