Maar ze is zwanger van haar eerste kindje dus krijgt ze het bedrag voor mindje tussen de 0 t/m 5 jaar 191,65 is dat.
Klopt, ik begreep dat ze niet bekend is met het systeem. Vandaar de uitleg dat de hoogte afhankelijk is van de leeftijd van je kindje, niet dat het afhankelijk is van wat je verdiend etc.
Top dank je wel! Nu begrijp ik het wel, top! Had niet verwacht dat elke ouders hetzelfde kinderbijslag krijgen. Alhoewel, dat is wel logisch eigenlijk haha.
Hier is het ook binnen. Kwam zoals altijd weer heel goed uit. Hebben een deel op de spaarrekening van de kinderen gezet en het andere deel uitgegeven aan de nieuwe zomer garderobe voor de jongens. Zo blij mee echt geweldige kleren geshopt
Hier stond op de site (als je inlogd) 5 april wordt het uitbetaald, ik heb rabobank, en kan er hierdoor meteen nog 2 dagen bij rekenen (ervaring) dat het bijgeschreven is, zijn er meerderen die ingelogd hebben en dit er ook staat? (dat het 5 april wordt uitbetaald)
5 april is standaarddatum. Dit is om "in te dekken" qua vertragingen. Dat je er dan nog 2 dagen bij op moet tellen, dat lijkt me niet te kloppen hoor. Ik heb tot een jaar geleden mn KB op de Rabobank rekening laten storten en het was er altijd op de 1e van het kwartaal, tenzij de eerste in het weekend viel.