Geen idee... het is wel al op in ieder geval hahaha. Afgelopen weekend een gedeelte zomergarderobe aangeschaft voor m'n dochter
BINNEN en meteen weer op!! Wel schoenen besteld voor beide kinderen vakantie afbetaald. en er langen weer natuurlijk REKENINGEN. Maar het was leuk zo lang het duurde. het zonnetje schijnt de lucht is blauw kinderbijslag ik hou van jou!!
Wow hier ook al binnen (vanmorgen nog niet overigens) meteen twee rekeningen van de kids betaald en de rest... blijft staan voor wat er nodig is (wordt gestort op aparte rabo-rekening niet op de vaste laste rekening)
Heb nog niet eens gekeken op de ING maar geloof het er wel op staat was het ook helemaal vergeten..geld gaat gewoon naar haar spaarrekening. Zie dat er meiden zijn die er hun rekeningen mee betalen, dat zou ik dus nooit doen..
Hoeveel krijgen jullie per maand? Ik weet dat het in NL 190 (ongeveer) per 3 maanden is, hoeveel is dat per maand? (Probeerde al uit te rekenen maar kwam uit op rond de 63, dat lijkt me weinig..)
Dat klopt ongeveer wel,63 euro p/m. Geen idee of het binnen is,het is iig al op. En rekeningen van betalen? Dat moet iedereen toch voor zichzelf weten waar de KB voor gebruikt wordt?
Idd, laat mensen dat toch lekker zelf weten. Waarom mensen überhaupt nog hier vermelden wat ze met de kinderbijslag doen. Er is altijd wel weer een flauwe reactie van iemand.