hier ook het geld binnen, had al kleding gekocht voor de kinderen, die rekening moet nog worden betaald, heb nog rekening bij bol.com voor speelgoed staan en nog 1 van vgz... dus dan houd ik nog flink wat over en aangezien ze nog wat nodig hebben qua vakantiekleding ga ik van het weekend de rest uitgeven. kunnen ze er weer tegen aan.
Hier ook binnen! En zo lekker vroeg al Groot gedeelte op z'n eigen spaarrekening erbij, en een paar kleertjes bij Next scoren
Hier ook kleding zat! Ik ga nog even bedenken wat ik ermee zal doen. Of op de spaarrekening of misschien toch nog een gedeelte gebruiken voor de verjaardag van de jongste
Ow is dat deze maand alweer. Hier abn dus ik verwacht het tegen 6 uur. En dan stort ik het gelijk door naar de rekeningen van de kinderen
Hier gaat het naar Schoenen voor beide en de rest gaat naar de materialen die nodig zijn om het huis aan te passen aan mijn rolstoel.
Hier ook al binnen (ing). Ik ga er een autostoeltje van kopen en dan is het alweer op. Vorige week al een berg kleding gekocht voor mijn zoontje.
Ik heb een mooie mamafiets gezien voor een zeer scherpe prijs! Denk dat ik die maar eens ga bestellen.
Hier rabo en binnen. Deze was voor rekeningen. De volgende krijg ik twee x kinderbijslag, 1 gaat naar beide spaarrekeningen en de andere voor kleding e.d. Maar waarschijnlijk in oktober nog op aan ons nieuwe huis..
M'n jongste is op 9 juli geboren 2013 maar ik kreeg het er pas voor het eerst bij in januari... Dus ze kijken heel raar wat dat betreft. Bij de oudste kregen we het ook pas 2 kwartalen later. Die is 29 oktober geboren en we kregen het pas in april.
Nee hoor, je krijgt een volledig kwartaal achteraf betaald. Dus juli tot oktober telt in jou geval niet, vanaf oktober tot januari wel en die kreeg je dan ook in januari uitbetaald.
Ja ik legde het wat anders uit haha maar zo bedoel ik het ook dat je de uitbetaling 2 kwartalen later pas krijgt, daardoor gaat het ook 2 kwartalen langer door straks.