Yeeh hier is het ook binnen was alweer vergeten dat er Het zouden krijgen. Altijd fijn en het is hard nodig
Alle kinderbijslag die we tot nu toe hebben gekregen gaat naar een aparte spaarrekening, dit gebruiken we later voor studie en rijbewijs ed. Kleding of andere dingen kopen we van het geld wat we maandelijks over houden.
hier was het al op voor het er op stond, rekeningen moeten gewoon betaald worden dus dat hebben we er dan ook mee gedaan. dankzij dit soort topics weet ik altijd weer dat het zover is, ik sta daar echt nooit bij stil
Hier gaat het naar de babykamer. Gister behang besteld. En hebben nog nieuw laminaat nodig, gordijnen en verf. Kleding hebben de kids zat
Wij gaan een nieuwe kledingkast voor de oudste kopen, met het resterende bedrag waarschijnlijk leuk kleertjes erbij!
Ja rekeningen betalen en de eventuele rest op onze spaarrekening... maar de kids komen niets te kort en krijgen nieuwe kleren en schoenen waar nodig.
Een gedeelte terug naar de spaarrekening, ik had al wat gekocht voor de jongens. En ik heb vandaag de speelgoedkist van nijntje besteld voor op de slapkamer van de jongste. Wat overblijft, ga ik nog even lekker van shoppen in de sale voor de heren en het dametje in mijn buik
oh, ik dacht dat het op 1 aug kwam. Hier gaat het op de spaar voor de winterjassen en winterschoenen.
Hier gaat t voor een groot deel naar de spaarrekening ze had alles vorige maand al En een dekbed met dekbedovertrek, ze ligt nu in een eenpersoons bed
Uhm voorlopig nog niet... we betalen momenteel 125 euro voor twee kinderen, 5 ochtenden per week. Is kindergarten, mengeling tussen kinderdagverblijf en peuterspeelzaal en kleuterschool. De oudste gaat ná volgend jaar naar de eerste klas, weet nog niet wat we daar evt voor bijdrage aan moeten betalen. Je koopt hier bijv voor grundschule-lagereschool zelf schriften en schrijfgerei