Ik denk dat je iets door elkaar haalt ik heb het niet in een post hier gehad over België en of Engeland of welk land dan ook?? Of wel nu begin ik aan mijn zelf te twijfelen?? Ik krijg iets meer kinderbijslag alleen omdat ik een kind boven de 12 hebt. ( ze zijn wel iets duurder dan kinderen onder de twaalf)
Ja hoor bij de tuinen 2de halve prijs ook voor de mensen die hun kindertjes graag met weleda verzorgen 😬 en dat scheelt veel geld op een flesje.
Lees zelf even terug waar je op reageerde, oa dat ze dan ook jouw schoolgeld etc erbij mochten hebben: http://www.zwangerschapspagina.nl/17674997-post151.html
aha snap je nu. was niet bedoeld om te reageren voor Duitseland België. Pff haha laat maar nu snap ik het zelf ook niet meer.
Hoe toepasselijk. Om even terug te komen waar het om gaat: hier ook binnen maar hebben een mooie jas gekocht en schoenen vorige week dus eigenlijk ookal uit gegeven.
Jeeutje wat een krengen hier in dit topic zeg. Wat maakt het nou uit of iemand er wel of niet op zit te wachten? Get a life zeg En wat men er mee doet moet men zelf weten. Wie ben jij om te bepalen wat IK met mijn KBS doe? Hahaha Ik betaal gewoon de rekeningen die betaald moeten worden, ik koop niet alleen maar kleding als de KBS is gestort, ik koop kleding wanneer het nodig is.
Hier ook, gewoon op de grote hoop... Mijn dochters hebben meer dan genoeg kleding/schoenen e.d dus ik ga echt niet dat bedrag apart houden voor wanneer ze dat wel nodig heeft. Mocht er een rekening komen, dan wordt dat gewoon van de kinderbijslag betaald. En vice versa dus, mochten ze dingen nodig hebben wordt dat gekocht, ook als dat van het 'gewone' geld is of zelfs van de huurtoeslag, ik noem maar wat.
Wat die 'actie' van Scapino betreft (die trouwens ook vandaag en morgen nog is, speciaal voor ons omdat de website zo naarrrr deed); de schoenen die ik maandag wilde bestellen voor onze zoon, maar waarmee ik heb gewacht tot woensdag (want ja, tweede artikel voor 1..), zijn nu 15 duurder dan ze maandag waren Nu doen veel bedrijven dat natuurlijk, hun prijzen omhoog gooien voor ze met een actie komen, maar ik voelde me een beetje lullig, toen ik gisterochtend diréct m'n laptop aanzette om zo snel mogelijk te kunnen bestellen