Good for you! (Oprecht!) Maar hoe onnodig is het om te vermelden dat je 'vast iets fout doet' wanneer je de kbs hard nodig hebt. Alsof mensen het fijn vinden om met weinig geld te moeten rondkomen? En fijn dat jij na 6 maanden weer een baan had, maar soms is het gewoon samenloop van omstandigheden waardoor het financieel tegen zit.
Ons dochtertje is geboren op 22 juni en wij krijgen nu pas voor het eerst kb. Terwijl ze geboren is in het 1e kwartaal, volgens hun site. En we krijgen het pas het 3e kwartaal kb :S
Toen wij aan kinderen begonnen redden wij het prima. Maar door de crisis minder uren die ik kan werken en faillissement van mijn man. Is het soms fijn als het eind van de maand weer in zicht is. En ook dat de kinderbijslag binnen komt. Soms gebeuren er dingen in het leven die je niet kan voorzien. Hoop voor je dat je het niet mee hoef te temaken. Maar hier dus even blij dat kinderbijslag binnen is
Oeps deze gedacht had ik dus ook. Heerlijk zo extraatje maar ik ben erg gelukkig niet afhankelijk van. het wordt nog druk in de bunker
Haha wat grappig.. misschien het bericht van Esje nog eens nalezen en hopen dat jij in je bunker niet getroffen zal worden door zoiets!
Er kan altijd wat gebeuren maar dan nog vind ik dat je niet afhankelijk moet zijn van de kinderbijslag. Het is iets extra's. Wat nou als je het vanaf 1 jan niet meer krijgt.
Ja, want het is ook niet mogelijk dat je situatie ooit verandert waardoor je de Kbs wel hard nodig hebt. Huis onder water, werkloosheid?! Welneeeeee!