Kinderbijslag

Discussie in 'De lounge' gestart door KiDoNe, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

kleertjes. vooral de oudste kan ineens zoiets hebben , dan heeft tie iets aan..2 weken geleden bv en is ineens te kort haha.. en ook zn broer natuurlijk. krijg vaak de kleding van zn broer, wat goed is natuurlijk. Maar hoeft niet alles '''2 e hands'' te hebben.

2. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Jup hier staat het ook op de rekening.Rabobank
    Ik laat het fijn op mn rekening staan. Ik heb alles geheel compleet voor ze qua garderobe.Incl reserve winterjassen sjaals mutsen e.d en zelfs leuke feestdagen setjes!
    Dus ik PROBEER de hand op de knip te houden en wat te sparen nu (ik koop echt te veel kinderkleding)

Ik wacht trouwens sowieso nooit bewust op de kinderbijslag.Als ik iets voor hen wil kopen dan die ik dat,gelukkig datcdat altijd wel kan

3. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Binnen bij de Rabo! +1122 :)
    t Is ondertussen al op....

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik heb het al, Rabobank. Wij zetten het weg voor kleding. Nu niet zo heel veel zin om te shoppen ;)

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier word het gesplits oudste had broodnodig nieuwe kleding nodig en de jongste nieuwe schoenen dus dat gehaald en de rest word voor rekeningen gebruikt..

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Op de spaarrekening van de kleine man! Gebruiken het alleen in noodgevallen.

7. Hemera

Hemera Actief lid

31 aug 2014
    187
    10
    18
    Aangezien al onze kinderen in oktober jarig zijn gaat het hier meestal op aan cadeau's, traktaties op school, versieringen voor feestjes enz.

8. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Winterjassen en schoenen.

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook al binnen en al op haha.
    Hier. Voor wat rekeningen gebruikt aangezien zoonlief genoeg kleding heeft komende twee maten en met Sinterklaas en kerst ook genoeg krijgt!

Wij gebruiken het vaak voor wat er op dat moment nodig is.
    Rekeningen, kleren zoonlief of sparen voor vakantie

Zoonlief krijgt al genoeg ook spaarrekening van ons en opa en andere opa en oma elke maand vast bedrag dus ;)

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Deze keer niet echt kleding nodig oid nodig voor de kids. Misschien nog wat dikke leggings erbij voor de dames, maar dat is ook eigenlijk alles deze keer (gelukkig... want ze vliegen :$ soms door de maten heen)

Maar bij ons moeten de komende maand beide auto's voor de keuring... dus denk dat de KB deze keer aan het vervoer van de kids zal worden besteed :$

De KB is hier trouwens nog niet binnen, maar bij Regiobank is het vaak rond het middaguur dat het wordt bijgeschreven.

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier binnen en doorgeboekt naar de spaarrekeningen. Shoppen had ik al gedaan

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Heel verdeel ik t over de 3 maanden. De jongste heeft 3 dagen terug nieuwe schoenen gehad en de oudste net een paar weken geleden. Kleding passen ze nog prima dus wat deze maand over blijft gaat op de grote hoop;)

Eigenlijk komt t erop neer dat als de kids iets nodig hebben ze t wel gewoon krijgen

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier binnen. Beide kids wat op de spaar en een deel vult deze maand ons huishoudbudget aan ivm lagere inkomsten van ons beide uit de vakantieperiode.

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook binnen zag ik net.
    Wij doen er niks bijzonders mee, gaat gewoon op de grote hoop en wordt besteed aan de dagelijkse dingen.
    Kleding, schoenen enz. koop ik het hele jaar door voor de kids.

15. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Bij ons gaat het altijd op de grote hoop. We sparen toch al voor de kinderen en ze krijgen wat ze nodig hebben op het moment dat ze het nodig hebben.

Wel gebeuren er vaak extra's wanneer we het binnen hebben en deze maand staan de entingen van de katten en paarden op het programma. De hoefsmid komt weer langs en de tanden van de paarden worden weer gedaan/nagekeken door de paardenarts.....oja, dan nog een nieuwe levering hooi en voer. De bijslag is verre van toereikend voor dit allemaal, maar het helpt wel om het wat minder hard te voelen, zeg maar.

16. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Gaat hier gewoon op de grote hoop. Kleding voor de kinderen heb ik pas al gekocht en koop ik sowieso vaak in de sale.

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hier gaat het op de grote hoop. Kleding en schoenen hebben we al gehaald voor zoon, dus we hebben het voorgeschoten.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Net sint in kopen gedaan.!!

Hier op de grote hoop kleding schoenen hadden ze al gehad.

19. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Rabo, stond er ook al op.
    Voor ons is het een extraatje wat we niet direct nodig hebben. We zetten het dus op de spaarrekening van de kleine.

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jup! Binnen

Deel Deze Pagina