Nog niet gecheckt maar het gaat op de grote hoop erbij. Als ik puur naar het kinderbijslag bedrag zou kijken kan ik stellen dat ik het al op heb gemaakt aan o.a. wat aankopen voor de december maand en een kindertafeltje met stoeltjes.
Hier ook binnen. Moet toevallig nog nieuwe broeken voor onze dochter hebben, maar de rest vorige maand al gekocht. Leuk, beide die een enorme groeispurt maken Nog een paar dingen voor de baby halen en de rest gaat op de grote hoop.
de helft pin ik en dat gebruik ik voor kleding, luiers, andere kinderspulletjes (zoals van de zomer kermis foto's etc) de andere helft blijft op de rekening staan en word gebruikt om rekeningen mee te betalen. Of het binnen is weet ik niet, komt op de rekening van mijn man binnen.
De kinderbijslag gaat bij ons op een aparte rekening. Hier komen we niet aan, dit is voor de kinderen als ze later hoop geld kosten met school en studie. Wij (en de opa's en oma's) sparen allemaal klein bedrag voor kind(eren) op weer een andere rekening, dit is niet een enorm bedrag, maar van dit geld hoeven ze dus niet hun studie te betalen, alleen voor bijv rijbewijs of huisje later
Hier is het binnen. Mijn jongste moet een bril dus die wordt van de Kbs betaald. Verder krijgen ze beiden een nieuwe winterjas, schoeben en wat broeken. De rest gaat naar Sint cadeaus.
Wij doen niet iets speciaals van de kbs. Als ze iets nodig heeft dan koop ik dat wacht niet speciaal op kbs. Gaat hier gewoon op de hoop zeg maar.
hihi hier ook de 12e 17e en 25e ..... goed gepland vind ik zelf van mij mag ukkie ook in oktober komen ipv half november , maakt voor de kinderbijslag niets uit maar lijkt me zo makkelijk haha
Hier alle drie de kids in een groeispurt. Voor de twee oudste ben ik wel al klaar en de jongste moet nog een paar dingetjes. Ik moet voor alle 3 nog wel nieuwe schoenen hebben,maar jee wat een rampenplan. De oudste heeft al maat 38 met haar 7 jaar. De voeten zijn ontzettend smal. In drie kwart van de schoenen past ze dus niet
Nog niet gespiekt... Mijn vriend krijgt het volgens mij op zijn rekening binnen . Wij schuiven het door naar haar/hun spaarrekening.
Hier is het binnen. En doorgeschoven naar de spaarrekening. Als we wat duurs moeten kopen kunnen we het er weer afhalen, maar voor nu even rente trekken
hier gaat het op een aparte spaarrekening waar ik niet aan kom. dit geld is voor later voor bijv een opleiding of dingen die een hoop geld kosten. of ik moet een keer echt flink wat kleding nodig hebben voor ze, dan gaat het daar wel vanaf. maar dat koop ik verspreid over het jaar gewoon van mn "eigen" geld.
Hier gaat het op de grote hoop, want heb vorige week al voor ruim 600 euro voor de kids geshopt, was trouwens wel een keer lekker haha, maar nu dus maar wegsluizen.
Hier is het binnen. Voor het eerst dubbele kinderbijslag gehad, dus er is iets extra's. Helaas is het hier altijd op aan de lopende zaken.
Ik had nog over van vorige keer dus daarvan de halve Primark leeg gekocht hahaha. Heb besloten dat ik niet al te veel meer ga kopen, want van de zomer heb ik zoveel gekocht en de helft heeft hij amper aangehad, best zonde Nu heb ik een deel op zijn spaarrekening gezet, van de rest moet ik nog nieuwe winter schoenen voor hem kopen.