Ach, wat ontzettend klote! Ik heb je topics hierover een beetje gevolgd omdat mijn man in een vergelijkbare situatie zit (andere ziekte maar een min of meer vergelijkbaar verloop). Vieren wat er te vieren valt meid. Zo staan wij er ook in.
ik moet nog steeds achter de psycholoog aan...Ik denk wel dat ik wil testen, alleen nu even iets te veel aan mijn hoofd en mijn huisarts is niet heel behulpzaam. Die vind dat ik gewoon maar even naar Nijmegen moet.....wat voor mij anderhalf uur rijden is. Ik wil eigenlijk "gewoon" iemand waar ik een paar keer mee kan praten op max een half uur rijden, omdat ik denk dat ik het niet red om tot een goed besluit te komen in 1x een gesprek en ik niet elke keer zover wil rijden.
Precies, ik dus ook. en voorlopig ben ik er ook gewoon nog natuurlijk he? Het is niet dat ik morgen ineens dood neer val (althans, dat mag ik niet hopen), maar dingen gaan gewoon wat moeilijker merk ik, ik ben veel sneller moe en ik merk dat eten doorslikken wat moelijk gaat op sommige momenten, moet er soms echt moeite voor doen. het snel uit balans zijn, die pink die spontaan beweegt, pas geleden schoot ineens mijn arm spontaan de verkeerde kant op...dus ja, eigenlijk weet ik het wel. En natuurlijk kan het spanning zijn, drukte, maar goed, ik geloof daar zelf niet zo in. Maar goed, ontopic, ik zit in een feestelijke week dames!! Ben in feeststemming en heb echt heel veel zin in haar feest
Oh nee dat is wel een eindje! Ik vind dat zo iets laagdrempelig moet zijn. In die 1,5 uur zou ik , bij wijze van spreken, al 6x zijn omgedraaid
Nou dat niet zozeer, maar ik vind het niet te combineren met mijn gezin en werk en alles daar omheen: leuk voor een keer, maar niet voor een aantal keren. maar on topic, wil het niet vervuilen en wil in feeststemming blijven
nou, ze stuitert de hele week al, we worden er allemaal knettergek van Ik had foto's gemaakt toen de kapster haar proefkapsel maakte en met de pasen moest ze even alles bij elkaar passen en heb ik wat foto's gemaakt. Dus als ik die aan iemand laat zien dat ze met haar jurk en schoenen en zo op de foto staat zegt zij: je moet ook mijn haar laten zien mama! Ze heeft er echt heel veel zin in, heeft afgekeken in de kerk hoe ze haar handen moet houden, dus dat kon ze me al voordoen, ze gaan vrijdag oefenen en ze is echt de dagen aan het aftellen. Ze vind het echt helemaal geweldig. Al vind ze het ook heel spannend, ze denkt dat de hostie vast heel lekker smaakt, dus heb haar gauw uit de droom geholpen en dat het een beetje smaakt naar een droge matze
@mamabri Ik schrik ervan meis! Wilde er niet zomaar voorbij klikken. Knuffel! En veel plezier alvast! Toen ik mn communie deed waren er ook echt veel mensen die groots uitpakten, voor mij klinkt het niet gek, haha.
@mamabri dikke knuffel! Vind het echt heel erg! En mag ik stiekem hopen dat het gewoon drukte en stress is waardoor je lijf je voor de gek houdt?
Hier gaat het ook op de grote hoop, alles wat op de uitbetaaldatum van mijn man nog op de rekening staat gaat naar de spaarrekening. Deze maand schrijven ze de vakantie van de rekening af. Dus we sparen deze maand minder dan normaal. De rekeningen van de kinderen worden elk jaar met het zelfde bedrag aangevuld. @mamabri Wat een fijne vooruitzichten, hier is het over 2 weken. En over het algemeen ook een groot feest, maar we wonen ook in zuid Limburg. Heel veel plezier