Kinderbijslag

Discussie in 'De lounge' gestart door Floeperd, 3 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ach, wat ontzettend klote! Ik heb je topics hierover een beetje gevolgd omdat mijn man in een vergelijkbare situatie zit (andere ziekte maar een min of meer vergelijkbaar verloop). Vieren wat er te vieren valt meid. Zo staan wij er ook in.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik moet nog steeds achter de psycholoog aan...Ik denk wel dat ik wil testen, alleen nu even iets te veel aan mijn hoofd en mijn huisarts is niet heel behulpzaam. Die vind dat ik gewoon maar even naar Nijmegen moet.....wat voor mij anderhalf uur rijden is. Ik wil eigenlijk "gewoon" iemand waar ik een paar keer mee kan praten op max een half uur rijden, omdat ik denk dat ik het niet red om tot een goed besluit te komen in 1x een gesprek en ik niet elke keer zover wil rijden.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Precies, ik dus ook. en voorlopig ben ik er ook gewoon nog natuurlijk he? Het is niet dat ik morgen ineens dood neer val (althans, dat mag ik niet hopen), maar dingen gaan gewoon wat moeilijker merk ik, ik ben veel sneller moe en ik merk dat eten doorslikken wat moelijk gaat op sommige momenten, moet er soms echt moeite voor doen. het snel uit balans zijn, die pink die spontaan beweegt, pas geleden schoot ineens mijn arm spontaan de verkeerde kant op...dus ja, eigenlijk weet ik het wel.

En natuurlijk kan het spanning zijn, drukte, maar goed, ik geloof daar zelf niet zo in.

Maar goed, ontopic, ik zit in een feestelijke week dames!! :) Ben in feeststemming en heb echt heel veel zin in haar feest :)

4. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Oh nee dat is wel een eindje! Ik vind dat zo iets laagdrempelig moet zijn. In die 1,5 uur zou ik , bij wijze van spreken, al 6x zijn omgedraaid

5. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wat naar om te horen @mamabri :( Heb je topic toen stilletjes gevolgd. Knuffel..

mamabri vindt dit leuk.
  6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou dat niet zozeer, maar ik vind het niet te combineren met mijn gezin en werk en alles daar omheen: leuk voor een keer, maar niet voor een aantal keren.

maar on topic, wil het niet vervuilen en wil in feeststemming blijven :)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik sluit me hier bij aan. Ik was ook zo’n stille meelezer.

8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dus on topic, wat leuk dat je er zo’n grote happening van maakt! Is je dochter al zenuwachtig?

DastyQueen vindt dit leuk.
  9. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou, ze stuitert de hele week al, we worden er allemaal knettergek van :roflmao:

Ik had foto's gemaakt toen de kapster haar proefkapsel maakte en met de pasen moest ze even alles bij elkaar passen en heb ik wat foto's gemaakt. Dus als ik die aan iemand laat zien dat ze met haar jurk en schoenen en zo op de foto staat zegt zij: je moet ook mijn haar laten zien mama!

Ze heeft er echt heel veel zin in, heeft afgekeken in de kerk hoe ze haar handen moet houden, dus dat kon ze me al voordoen, ze gaan vrijdag oefenen en ze is echt de dagen aan het aftellen.

Ze vind het echt helemaal geweldig.
    Al vind ze het ook heel spannend, ze denkt dat de hostie vast heel lekker smaakt, dus heb haar gauw uit de droom geholpen en dat het een beetje smaakt naar een droge matze :p

Ysabella, Chocolat, Meca en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Pffff even een dikke knuffel voor jou!!

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

En heb jij je planning helemaal rond gekregen? ;)

12. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.855
    2.265
    113
    Och jeetje meis... Wat heftig!! Veel sterkte. Ik hoop dat jullie een topdag hebben xx

13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Heerlijk! :D

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.385
    23.575
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @mamabri Ik schrik ervan meis! Wilde er niet zomaar voorbij klikken. Knuffel!
    En veel plezier alvast! Toen ik mn communie deed waren er ook echt veel mensen die groots uitpakten, voor mij klinkt het niet gek, haha.

mamabri vindt dit leuk.
  15. Triangel

Triangel Niet meer actief

@mamabri Wat een naar bericht, sterkte. Maar een hele fijne dag toegewenst!

mamabri vindt dit leuk.
  16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    @mamabri dikke knuffel! Vind het echt heel erg! En mag ik stiekem hopen dat het gewoon drukte en stress is waardoor je lijf je voor de gek houdt?

Zonnestralen vindt dit leuk.
  17. Nescio

Nescio Niet meer actief

18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.710
    8.442
    113
    Vrouw
    mamabri vindt dit leuk.
  19. Bleekselderij

3 apr 2018
    35
    35
    18
    Vrouw
    Hier gaat het ook op de grote hoop, alles wat op de uitbetaaldatum van mijn man nog op de rekening staat gaat naar de spaarrekening.

Deze maand schrijven ze de vakantie van de rekening af. Dus we sparen deze maand minder dan normaal. De rekeningen van de kinderen worden elk jaar met het zelfde bedrag aangevuld.

@mamabri
    Wat een fijne vooruitzichten, hier is het over 2 weken. En over het algemeen ook een groot feest, maar we wonen ook in zuid Limburg. Heel veel plezier

mamabri vindt dit leuk.
  20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.485
    28.921
    113

Deel Deze Pagina