Hier gaat van de kinderbijslag overigens altijd de helft naar de spaarrekening van de kinderen, de rest gaat op de grote hoop. Nu valt het net samen met een nieuwe voorjaarsgarderobe voor de oudste omdat na een groeispurt veel kleren te klein zijn geworden en er bij alle broeken die nog wel passen gaten op de knieƫn zitten. Helaas is onze jongste net te laat geboren zodat hij pas in juli kbs krijgt. Jammer, want voor hem ben ik alweer aan het speuren naar leuke outfits in maat 62.
nou, ben er nog niet 100% over uit, ik denk eerst koffie met taart en vlak daarna, net voordat de muziek echt gaat beginnen champagne, verder gaat het dan wel goed dacht ik zo.
Vandaag kaartjes voor de Efteling gekocht... van de kinderbijslag. Mijn kids gaan er voor t eerst heen. Ik hoop goed besteed.
Ja snap ik, maar dan weet je ook dat het de laatste keer is dat je je geld eraan weggooit. Zie dat ook als een investering.
Ik denk volgende week zaterdag. Ik heb echt geen verstand van wanneer het druk is of niet of hoe dat te voorspellen. Ik weet alleen dat ik niet in de zomervakantie wil. De meiden weten t nog niet. We houden t als verrassing. De oudste is 7, jongste is 4.
R Je kunt op de site van de Efteling kijken. Daar staat een kalender die de drukte voorspelt. Die klopt eigenlijk altijd. Wij gaan meestal op een studiedag van de kinderen en soms laat ik ze een dagje spijbelen ( ze zijn nl nooit ziek dus ik vind dat dat kan). Ik zou iig niet gaan als ze een drukke dag voorspellen. Zonde van je geld! Veel plezier!
Mijn kinderen hebben helaas geen studiedagen... en ik sta ook voor de klas, ik vind dat niet heel netjes om te doen. Juist omdat ik zelf ook lesgeef, ik veroordeel het niet. Maar ik doe het niet. Dus we komen in ieder geval in een weekend uit. Volgens mij valt april nog mee. We gaan t zien!
Leuk! Wij gaan het laatste weekend van april drie dagen. We logeren in het Loonsche Land-hotel. Geen idee of het met Koningsdag druk is of juist niet. We gaan dit weekend omdat mijn man vanaf 1 mei voor zichzelf begint en aangezien hij ook veel in de weekenden zal werken zal het voorlopig het laatste weekend weg zijn. We hopen op een beetje goed weer en geen mega-drukte.
Ik keek net even op de kalender en daar staat dat volgende week zaterdag een " normale" dag is. Niet superdruk dus.
Ja, daarom dachten we, dan gaan we ook maar gelijk! Haha. Maar, het was niet mijn bedoeling om hier een Efteling topic van te maken, sorry daarvoor.
Ooh leuk! Veel plezier, geniet ervan met elkaar. Ja dat vind ik dus lastig, het kan alle kanten op of mensen blijven weg met koningsdag of iedereen denkt het zal wel lekker rustig zijn. Ik hoop dat het meevalt voor jullie!