Het staat dr nog niet op. Maar het wordt gebruikt voor de kleding van de kids. Al ben ik stiekem wel jaloers op de mensen die het op een spaarrekening gooien. Ik heb een uitkering dus de hoeveelheid spaargeld die ik mag hebben is beperkt. Jammer want ik kan niet sparen voor bv studie van de kinderen. Maar ik ben blij met wat we hebben en dat dit allemaal kan in dit land
Oh ja nice. Ehm kleding is vorige week allemaal al gehaald, geld is al naar de spaarrekening gegaan en volgens mij worden vandaag veel vaste lasten af geschreven dus het zal wel op de ‘grote’ hoop verdwijnen
Haha ja dat slaat echt op mij hoor. Geel er zwart zijn hier errug aanwezig in huis en aan de muur hangt een hele oude foto van de john frost. Pfff wil terug
Ik denk dat we het verjaardagscadeau van dochter daar alvast van kopen (wordt in mei 5 en krijgt een kleine trampoline). Evt nog nieuwe zomerschoenen voor haar. Verder is ze wel aardig voorzien.
Hier gaat die ook naar de spaarrekening van mijn zoon ! Dit is pas de 2de keer dat ik hem krijg en of ik hem altijd naar zijn spaarrekening kan blijven doen weet ik niet maar zolang mij dat financieel lukt doe ik dat , Ik ga wel deze maand een duw fiets kopen met alles erop en eraan maar er is zoveel keus van de prijs 30 euro tot 250 maar ik weet niet hoeveel wij hem gaan gebruiken etc dus twijfel heel erg neig nu naar 1 van 90 euro zo iets bedoel ik.
Niet eens heel ver 35 minuten. Maar mijn vriend komt van de laar af en ook een geel zwert hert jij ook een ras arnhemse?
Hier gaat het op de spaarrekening. Ga wel einde van de maand zomer garderobe voor hem kopen maar dat gaat van de gezamenlijke rekening.
Geboren in Arnhem, opgegroeid in Westervoort en nu sinds 4 jaar terug in Arnhem! Hahaha je hebt het dicht bij 'thuis' gezocht, je vriend
Aangezien mn vakantiegeld 2 maanden later komt dan gepland en mn factuur 1 maand later dan gepland uitbetaald wordt, blijft de kbs op de betaalrekening voor de vaste lasten en storten we het later door naar haar spaarrekening.
Ik heb het al uitgegeven, dus zodra het binnen is gaat het direct op de spaar. Ik heb een shopper vol kinderkleding bij een grote textielzaak gehaald. Bij een andere zaak ook nog een shopper vol kleding. En via internet nog wat mooie dingen om het mee te combineren.
Hier gewoon op de grote hoop. Kleding komt er wanneer het nodig is en sparen voor de kids doen we ook. Maar het is natuurlijk een beetje broekzak-vestzak- verhaal, als ik het niet zou krijgen zou het spaarbedrag en het kledingbudget waarschijnlijk wel een stuk lager liggen.