Kinderbijslag

Discussie in 'De lounge' gestart door Floeperd, 3 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier word het gebruikt voor een nieuwe garderobe voor zoon en dochter. Zijn we van afhankelijk

2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Het staat nog niet op mijn rekening, maar het gaat direct naar zijn spaarrekening.:D

3. maliro

maliro Niet meer actief

Het staat dr nog niet op. Maar het wordt gebruikt voor de kleding van de kids.
    Al ben ik stiekem wel jaloers op de mensen die het op een spaarrekening gooien. Ik heb een uitkering dus de hoeveelheid spaargeld die ik mag hebben is beperkt. Jammer want ik kan niet sparen voor bv studie van de kinderen. Maar ik ben blij met wat we hebben en dat dit allemaal kan in dit land :)

Noushka, famofthree, Nescio en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wat fijn dat het je goed lukt! :) En mooi onderschrift, team Arnhem hier haha

5. Schuurpapier

En het geld pinnen en apart in een potje doen? Zo spaar je ook. Spaarrente is toch zo laag..

Noushka, Popidepi en maansneeuw vinden dit leuk.
  6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja nice.
    Ehm kleding is vorige week allemaal al gehaald, geld is al naar de spaarrekening gegaan en volgens mij worden vandaag veel vaste lasten af geschreven dus het zal wel op de ‘grote’ hoop verdwijnen ;)

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Haha ja dat slaat echt op mij hoor. Geel er zwart zijn hier errug aanwezig in huis en aan de muur hangt een hele oude foto van de john frost. Pfff wil terug

A new day en Schuurpapier vinden dit leuk.
  8. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik denk dat we het verjaardagscadeau van dochter daar alvast van kopen (wordt in mei 5 en krijgt een kleine trampoline).
    Evt nog nieuwe zomerschoenen voor haar. Verder is ze wel aardig voorzien.

9. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Hier gaat die ook naar de spaarrekening van mijn zoon ! Dit is pas de 2de keer dat ik hem krijg en of ik hem altijd naar zijn spaarrekening kan blijven doen weet ik niet maar zolang mij dat financieel lukt doe ik dat , Ik ga wel deze maand een duw fiets kopen met alles erop en eraan maar er is zoveel keus van de prijs 30 euro tot 250 maar ik weet niet hoeveel wij hem gaan gebruiken etc dus twijfel heel erg neig nu naar 1 van 90 euro zo iets bedoel ik.[​IMG]

Marchella vindt dit leuk.
  10. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Zwemles en peuterspeelzaal

11. Schuurpapier

Haha heel goed, trots op je! :roflmao:

Woon je nu ver van hier?

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Niet eens heel ver 35 minuten. Maar mijn vriend komt van de laar af:roflmao: en ook een geel zwert hert;) jij ook een ras arnhemse?

Schuurpapier vindt dit leuk.
  13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Voor ons niet:) wij hebben een 31-12 baby ik even geluk vandaag;)

Zonnestralen vindt dit leuk.
  14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier gaat het op de spaarrekening.

Ga wel einde van de maand zomer garderobe voor hem kopen maar dat gaat van de gezamenlijke rekening.

15. Schuurpapier

Geboren in Arnhem, opgegroeid in Westervoort en nu sinds 4 jaar terug in Arnhem!

Hahaha je hebt het dicht bij 'thuis' gezocht, je vriend :D

16. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Aangezien mn vakantiegeld 2 maanden later komt dan gepland en mn factuur 1 maand later dan gepland uitbetaald wordt, blijft de kbs op de betaalrekening voor de vaste lasten en storten we het later door naar haar spaarrekening.

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik heb het al uitgegeven, dus zodra het binnen is gaat het direct op de spaar.

Ik heb een shopper vol kinderkleding bij een grote textielzaak gehaald. Bij een andere zaak ook nog een shopper vol kleding. En via internet nog wat mooie dingen om het mee te combineren.

Marchella vindt dit leuk.
  18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Hier gewoon op de grote hoop. Kleding komt er wanneer het nodig is en sparen voor de kids doen we ook.
    Maar het is natuurlijk een beetje broekzak-vestzak- verhaal, als ik het niet zou krijgen zou het spaarbedrag en het kledingbudget waarschijnlijk wel een stuk lager liggen.

19. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Zo gaat het hier ook.

Rabo is binnen

20. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Nog niet binnen bij ING, maar gaat gewoon op de spaarrekening van de kinderen

Deel Deze Pagina