Ik gebruik het ook voor zomerspul en nieuwe schoenen. Jongste heeft "dure" schoenen nodig (100 per paar, ook voor sandalen helaas) dus daar gaat een groot deel heen. Verder heeft de middelste een complete zomee garderobe nodig, jongste kan veel van zijn broer aan
Ik was het alweer vergeten, maar het is binnen inderdaad. Voor het voorjaar en zomer heb ik al genoeg liggen. Dus het gaat naar de spaar.
Groot gelijk heb je! Nu kan ik ook zeggen na m'n scheiding hier niet afhankelijk van te zijn en dat het gelijk gespaard kan worden Dat voelt goed!
Wij sparen genoeg voor hem, dus het geld wordt lekker gebruikt om wat extra dingetjes van te shoppen voor hem en een speelgoedje. Ohja...en shoesme schoentjes.
Ik was alweer vergeten dat het gestort werd. Hier gaat het gewoon op de grote hoop en zal het waarschijnlijk gebruikt worden voor de verbouwing van de badkamer.
Haha goed getimed . Maar dan nog hoor als je het echt nodig hebt is ook 3 mndn lang. Hier staat het er inmiddels op! Heb ING.
Hier is het ook allang binnen, staat nu op de spaarrekening. Zaterdag shoppen voor lente/zomerkleding voor de kids. Had her en der al wat gekocht, maar er kan altijd meer bij toch?
Hier staat het al weer op de spaarrekening! Ik vind het een luxe dat we het krijgen! Voor sommige zal het noodzaak zijn, maar voor ons voelt het dubbel: we hebben het geld niet 'nodig' en denken dat het ook anders gebruikt kan worden, maar desalniettemin zijn we er erg blij mee! Zo'n extraatje waar we niet op hebben gerekend!
Heb nog niet eens gekeken of het binnen is haha. Maar net alvast flink wat ingeslagen voor meneertje! Zomerjas, nieuw zwembroekje, t-shirts en jeans.
Hier ook nog niet bij ABN. Wij doen er veel mee, kleding van de kinderen, eigen bijdrage van ergotherapie, zwemles wat al 3 jaar duurt (voor 1 kind), verjaardagskado. Nou krijgen wij voor zoon dubbele kinderbijslag, dus zou wel erg zijn als wij dat rechtstreeks op de spaarrekening konden zetten. Wat overblijft gaat wel naar de spaarrekening van de oudste 2, die van de jongste wordt altijd aangevuld door haar opa en oma.
Hier gaat het grootste gedeelte op de spaarrekening van de kinderen. Met wat er over blijft kunnen we mooi de nieuwe fiets voor de verjaardag van zoontje betalen.
Hier nog niet binnen. Heb van de week al een groot gedeelte gehaald wat ik nodig heb voor de kids. Ivm vakantie ID kaarten nodig dus ga t daar voor gebruiken. Zet t dit keer lekker opzij.