Hier ook! Heb al heel veel mooie kleren voor hem tot en met maat 80. Kind zit nu pas in 68 haha! Dus al dubbel en dwars uitgegeven.
Vanochtend al binnen, ING. Hier verdwijnt het op de grote hoop. De jongens hebben op het moment niet zoveel nodig maar afgelopen tijd al hier en daar wat gekocht (nieuwe schoenen, ondergoed, shirtjes etc). Daarnaast zijn we vrijdag naar de Efteling geweest, dit hebben we van het kinderbijslag budget gedaan.
Het blijft op mijn rekening staan en ik doe er de boodschappen incl. luiers en ander spul voor de kinderen van. Ik heb geen inkomen maar zet maandelijks 25,- op de rekening van elk kind. Deze maand komt ook het gezinsabo van het zwembad weer a 100,- en de leskaart voor de oudste a 40,-. dat gaat ook van mijn rekening.
Wij doen er eigenlijk niets speciaals mee. Het wordt uitgegeven met de rest van ons geld aan vaste lasten en boodschappen e.d. Wel moeten we voor onze dochter een andere fiets kopen. Pff. Best een lastige onderneming. Even goed advies vragen bij een fietsnlwinkel.