Ik heb vorige maand al zomerkleding + nieuwe schoenen voor de tweeling gekocht. Alleen straks nog sneakers voor de oudste + teva's voor alle drie. De kbs komt gewoon op de grote hoop hier altijd. Deze keer zal er weinig van overblijven, want de auto heeft wat reparaties nodig.
Hier gaat t allemaal op de kleine hoop. Maar grofweg gezegd sparen we maandelijks ongeveer de kbs. Verder vind ik het niet zo belangrijk hoe het verdeeld wordt. Zolang onze kinderen liefde, aandacht, voeding, kleding en huisvesting hebben met vermaak, zit het vast wel goed, ongeacht waar het van betaald wordt
En nu wel binnen! Hmm... Mijn 3 mannetjes zijn allemaal al jarig geweest met wat mooie cadeau's dit jaar. Alleen ik deze maand nog, en mijn man weet maar niet wat hij moet kopen... Misschien ga ik wel iets héél moois voor mezelf kopen (Op de grote hoop gaat het hier , spaargeld wordt afgeroomd boven een bepaald bedrag)
Hier blij verrast! De oudste is inmiddels 18, dus ik had niet meer verwacht kbs te krijgen, maar je krijgt natuurlijk na afloop van het kwartaal betaald! Gelijk maar even wat besteld bij Wehkamp (maar dat was ik toch al van plan).
haha indd. Hier zit mijn zoon midden in een groei speurt en is binnen een paar weken uit zijn broeken aan t groeien. Moeten dus ook maar weer nieuwe in gaan slaan
Ik zit even om het netjes over te boeken zodat het niet op de grote hoop beland. Is het nog niet binnen
Hier gaat alles naar de spaarrekening van L en F. Kleding moet er zeker nog komen maar dat gaat gewoon van de lopende rekening af. Begin nu pas met zomerkleding kopen. Beetje laat deze keer.
De 1e keer het bedrag voor 3 Kids. Komt mooi uit, ik kreeg deze maand geen salaris, net terug van verlof met 0- urencontract. Eind van de maand is oudste zoon jarig en ik heb nog geen kadootjes voor hem. Zijn jas ging stuk (gelukkig heeft hij die wel 2 seizoenen gedragen) en geen andere voorradig, dus gisteren een nieuwe besteld voor hem. Wat kleding betreft heb ik nog geen idee wat er nog nodig is.
Is binnen en in mijn hoofd allemaal leuke jurkjes van gekocht.. Realiteit is dat ze genoeg rommel heeft dus ik heb het met frisse tegenzin op haar spaar gezet!
Hier geen speciaal doel. Zoontje krijgt spullen wanneer hij het nodig heeft, dus gaat op de grote hoop.