Hoi waar hebben jullie je partner leren kennen? Was het gelijk liefde op het eerste gezicht? Ben benieuwd! Liefs Marjo Oh ja, ikke op een datingsite op internet.
Ik in het studentenhuis waar ik woonde. Hij woonde tegenover me in de gang Opeens vonden we elkaar leuk Kan nu met recht zeggen dat we onze hele relatie al samen woonden...hihi.... en da's nu 10,5 jaar.
Uhhhmmm Ik ben rij instructeur... enne..... hij was 1 van mijn eerste leerlingen We vonden elkaar wel leuk, maar we kregen pas een half jaar later een relatie.
Via vrienden. Mijn lieffie bleek mij al langer op het oog te hebben en kwam dus ook ineens vaak langs bij zijn broer en schoonzus ( zijn vrienden van mij) als ik er was...Na een paar keer heeft die me mee uit gevraagd en het klikte zo goed dat we al na 3 maanden samen gingen wonen en nog steeds happy de peppy zijn!
we hebben elkaar op het postkantoor leren kennen. wisselden van nummers. spraken een weekje later af en zijn nu alweer 7 jaar saampjes
Via een datingsite. Zat een hele gezellige chat bij en daar zat ik elke avond met een vast clubje te chatten. Zo nu en dan spraken we met zn allen af en zo ook die dag, in t Dolfinarium. We waren met zn 10en ofzo en ik vond hem toen wel aardig, maar niks bijzonders verder. Maar t klikte wel goed en aangezien hij op weg van werk naar huis langs mijn woonplaats reed, kwam hij vaak langs, bijna dagelijks zelfs! Na een paar weken was t duidelijk...we waren verliefd! Achteraf bleek dat het bij hém wel liefde op t eerste gezicht was overigens!
Mijn vriend en ik waren allebei de carnaval aan het ontvluchten. in 1 of ander zompige uitgaansgelegenheid waar ik normaal nooit kwam. Ik zag hem, hij zag mij en de wereld stond stil! 1 dikke steekvlam in de pan haha... Daar hadden we beide niet op gerekend 3 weken later kregen we iets en dat is de 26ste deze maand alweer 7 jaar geleden.
Wij hebben elkaar op school leren kennen. Ik zat in 3 mavo en hij in 5 atheneum. Hoewel ik kende hem al toen ik in de 2e klas zat, maar toen kende hij mij nog niet . Was super spannend, want hij was een coole bovenbouwer ! Allerlei info over hem zien te vinden terwijl ik eerst zn naam niet eens wist! Pubers he? 8) En ja, nu zijn we alweer 8 jaar bij elkaar !
Via een collega! Mijn man was een vriend van haar. Ik had net een realtie achter de rug en zat eigenlijk helemaal niet te wachten op een nieuwe vriend.. In haar woorden: "Hij is niet moeders mooiste, maar hij is wel heel lief" Na 2 weken woonde mijn hondje al bij hem, en was ik meer bij hem dan thuis, en daarom zijn we na 3 maanden maar officieel samen gaan wonen.. 9 jaar verder zijn we nog steeds samen, en hebben we een kindje... Die collega was volgens mij wel een beetje jaloers dat wij een relatie kregen, want nadat ze weggegaan was op het werk, heb ik haar nooit meer gezien... En we wonen nog wel in hetzelfde dorp...
heb me ventje 10 jaar geleden (precies op de helft) op scouting leren kennen na twee jaar hebben we eindelijk gekust en sindsdien in love
@Bluesky: mijn verhaal lijkt bijna een beetje op het jouwe. Haha haha Heb mijn vriend ook via een vriendin (inmiddels ex-vriendin) leren kennen in België waar hij meedeed aan een atletiekwedstrijd. Mijn vriend was ook een vriend van haar. Haar woorden: hij is niet mooi maar heeft een mooi gevormd lijf. Nou voor mij was hij het helemaal Volgensmij werd zij ook jaloers, want ze heeft nog geprobeerd om onrust te brengen in onze relatie. Inmiddels zijn we 10 jaar verder en een mooie dochter.
Tijdens me stage...een keer wezen stappen met een groepje van 't werk en hij is blijven plakken ... in april 9½ jaar geleden.
op vakantie. Maar het is pas wat geworden na de vakantie. We zijn in september 10 jaar bijelkaar en i kben zwanger van ons 1e kindje.
Ik zat bij hem in de klas op de kleuterschool. Het verhaal gaat dat hij toen ook al gek op mij was hahahaha. Tijdens de basisschool en voortgezet onderwijsschool zijn we elkaar uit het oog verloren en kwamen we elkaar in de bus weer tegen toen we 19 jaar waren. Vanaf die tijd zijn we samen.
Ik leerde hem kennen in de kroeg. Dag later met hem en zijn vrienden naar een 3-daags-metal-festival in België gegaan, en sindsdien zijn we samen! Nu ruim 5,5 jaar, 1,5 jaar getrouwd en Simon is 6 maanden! Overigens, we hadden allebei in de 1e instantie zoiets van, leuk voor het festival... Maar das dus anders gelopen!