eej dames ik heb even een vraagje aan jullie. tenminste voor de geen die VISTA gebruikt. normaal in XP zie je in mijn afbeeldingen de afbeelding van je foto, maar in VISTA zie ik een pictogram van een stom achtergrondje of zo... ik kan dus helemaal niet zien welke foto het is weet iemand hoe ik dat kan veranderen? ik heb al geprobeerd om hem op "grote"pictogram of "kleine"pictogram maar niks helpt iemand enig idee hoe ik het kan veranderen vnd het nog al storend
hoiii ik heb zelf ook vista (al vind ik het echt een klote programma ) miss onder organiseren of beeld ff proberen ? ik snap niet precies wat je bedoel... liefs gaby
ik heb alles al geprobeerd ook via instellingen mss dat ik iets over het hoofd zie? want ik windows fotogallerij zie ik ze nl wel snap er werkelijk geen drol meer van... zoals bv als ik foto's wil uploaden via photobucked moet ik nu gokken welke foto het is want ik kan het dus nergens terug vinden vind dat zo vreemd
ja dat is knap vervelent miss bij organiseren en dan eigenschappen sta er iets van alleen lezen ...... of verborgen ? haha ik ga geen knopjes in drukken dadelijk doe ik iets fouts
rechtermuisknop en kiezen voor tegels dan zie je de fotos wel in beeld. ik heb ook viesta en weet dus dat het zo werkt. zo niet dan wete ik het ook niet succes
Bij Mark lukt het wel met "grote pictogrammen" Ook bij details kun je ergens "tegels" vinden schijn je ook de foto's mee te zien
grrrrrrr heb ik weer alles wat ik doe zie ik die stomme windows achtergrond ( een berg met een groot meer) ( leuk om te weten natuurlijk hihihi)