Vraag over bladcadeau

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Felice, 1 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.435
    113
    We willen onze oudste een bladcadeau doen, dan kan ze zelf kiezen welk tijdschrift, leek ons wel leuk.

Grote kans dat het Donald Duck of Tina gaat worden, maar goed, dat mag ze zelf bekijken wat het wordt!

Helaas kun je vooraf niet zien hoeveel tijdschriften je voor welk bedrag krijgt.

Heeft hier iemand onlangs een bladcadeau gehad en die weet wat je voor deze tijdschriften kunt verwachten?

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Volgens mij in bladkado altijd duurder dan via de uitgever zelf een abbonnement afsluiten. Ik had laatst een bladkado bon van 15€ gekregen, maar ik kon alleen maar dingen vinden die ik leuk vond van 12€ en die 3€ ben je dan toch soort van kwijt. En dan kreeg ik ook nog maar 2 exemplaren tegen dezelfde prijs als ik er los voor betaal in de boekenwinkel (Het tegoed blijft wel staan, maar je kan er niks meer mee.) Het voelde niet als waar voor je geld.

Hier vind je een prijsvergelijking van de consumentenbond waar ook uit blijkt dat ze duur zijn. https://www.consumentenbond.nl/binaries/content/assets/cbhippowebsite/gidsen/consumentengids/2020/nummer-12---december/202012p34-tijdschriftabonnementen-p.pdf?cid=ext_instagram_wvjg_tijdschriftabonnement

Bij naaste familie /goede vrienden knutsel ik zelf een “bon” in elkaar en mogen ze zelf iets kiezen wat ik dan betaal. Dat vind ik praktischer. Is dat niet een idee?

3. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.507
    8.435
    113
    Hmm, daar heb je wel een punt ja!

Het leek ons vooral leuk dat ze het dan ook zelf kan regelen en kiezen welk(e) tijdschrift(en).

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.329
    10.295
    113
    Bij de de Kruidvat hebben ze ook vaak een tijdschrift actie. Betaal je je 1 bedrag en lees je hoe lang je ze krijgt. Je hoeft niet af te melden want hij loopt zelf af.

Heb het laatst nog gelezen maar weet niet tot hoe lang die actie is.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    https://www.bladopproef.nl/tijdschriften?otag=c7stuj&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson_btpr_tina&utm_content=textad_pl_2&fsu=3&aud=1&flowstep=cmp&category=kindertijdschriften

misschien kun je een site vinden waar zoiets op staat? En dat je zelf een cadeaubon kan maken. Ik weet niet wat voor bedrag je in gedachten had? Hier vinden ze kidsweek, quest junior, zo zit dat etc ook altijd wel leuk. Katrien Duck vond mijn dochter trouwens ook erg leuk.

Maar er zijn best wat aanbieders als je googled op proefabonnement. Wij kiezen wel altijd een abonnement wat vanzelf stopt.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.329
    10.295
    113
    Niet te vergeten als je ING hebt kun je voor rentepunten ook 50%korting krijgen op sommige bladen. Zo hebben wij het blad voor onze zoon besteld

Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina