Kortingscode Micro step gezocht

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door maartje84, 7 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.217
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik overweeg drie Micro stepjes te kopen. Aan het einde van het bestelproces bleek je een promotiecode te kunnen invoeren. Beste leuk op een bedrag van 500 euro.

    Ik dus ff Googlen maaaaaar nergens kon ik eentje vinden. Heeft iemand van jullie toevallig een code liggen??

    PS ik kan wel kortingscodes vinden kleine van webshops die driewieler Micro stepjes verkopen maaaaar ik wil de tweewielers aanschaffen...
     
  2. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.550
    2.406
    113
    Ik zou het bedrijf even mailen. Waarschijnlijk staat dat promocode vak standaard in het sjabloon van de webshop, dat heb ik ook. Bij 3 stepjes kunnen ze vast iets doen met korting. Ik kan de driewielers trouwens enorm aanraden, echt een super aankoop geweest hier.
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  3. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Mijn zoon heeft de driewieler step, het zijn echt geweldige stepjes! Veel mensen zeggen ook dat het zo’n mooie step is en deze rijden ook veel soepeler dan andere merken. :thumup::D

    Sorry ik heb geen code. :roflmao:
     
    maartje84 vindt dit leuk.
  4. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.217
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ysabella, dank je voor je enthousiaste reactie! :) Fijn om te horen dat de stepjes goed bevallen. Jessi, wat een goed idee. Het was niet in mij opgekomen :p:o::p
    Maar ik ga ze morgenochtend wel ff bellen. Dat vind ik persoonlijk fijner dan mailen.
    Ben benieuwd of ze korting geven!
     
  5. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik heb er vorig jaar drie stepjes (driewielers) gekocht en niet aan gedacht ze te bellen. Ben benieuwd war ze zeggen :)
     

Deel Deze Pagina