Mijn zoontje heeft sinds eerste kerstdag pijn halverwege zijn voet. Mijn man is die ochtend met de hak van zijn schoen achteruit op voet is gestapt. Hij heeft toen een 2 dagen op zijn hak gelopen (hij is wel een harde je zal hem niet snel horen als hij pijn heeft) daarna ging het lopen beter. Maar in de avond of na het buitenspelen is hij zich aan het verbijten van de pijn. Ik dacht aan een kneuzing. Maar nu ga ik toch twijfelen. Zal hij bij een breukje veel meer pijn hebben en niet kunnen lopen ? Het gaat nu toch wel wat lang duren. Zijn tenen bewegen doet geen pijn. Maar ik mag die aan zijn middenvoetsbeentjes zitten.
Ik zou er wel even naar laten kijken...het kan een kneuzing zijn maar als een volwassen man op zo'n klein voetje staat kan het ook wel een breukje veroorzaken....
mijn zoontje had dit laatst ook. uiteindelijk ook naar de dokter geweest, die heeft aan zijn tenen getrokken en geduwd in de lengte op zijn tenen, ook moest hij op zijn tenen staan. Dit kon hij en dat was voor de huisarts een teken dat het een kneuzing was. Heb hem daarna echt een week rust gegeven, dus geen voetbal en geen gym enzo. Toen werd de pijn pas echt minder. Heeft bij elkaar bijna 4 weken geduurd
Hier zelf gehad en ik kon alles nog alleen mijn voet bleef wel pijnlijk. Uiteindelijk een foto laten maken ze zagen wel wat en dachten een anatomische fout bij de geboorte tot ik 3 dagen later werd opgebeld door een chirurg of ze ook een foto mochten maken van mijn andere voet want als het een anatomische fout was had ik het aan beide voeten en bleek het dus wel gebroken te zijn. Heb 8 weken in het gips gelopen door 1 stom middenvoetsbeentje! Nu nog 21 jaar later heb ik er soms last van bij bepaalde schoenen of mijn schaatsen (het is maar goed dat er geen winter meer is ) Dus ik zou zeggen even een foto laten maken. Want alles ermee kunnen ondanks pijn kan hij dus wel gewoon gebroken zijn.
Bedankt ! Vandaag heeft hij er nog weinig over geklaagd en er zelfs mee gerent. Ik heb hem nu nog niet gehoord. Als hij straks weer wakker ligt van de pijn ga ik morgen naar de huisarts.