praten...en blijven praten.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merel69, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel praat al een tijdje en echt.....ze houdt geen seconde haar mond meer. Ze wordt pratend wakker en gaat pratend slapen. Erg gezellig hoor (soms een beetje vermoeiend ;) )

Hebben jullie kindjes dat ook als ze eenmaal praten dat ze dan niet meer ophouden?

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi,

nee hier is het met tijden, bepaalde tijden teut ze heel veel en andere momenten is ze erg rustig!

maar het lijkt me wel vermoeiend, maar ook errrrug leuk! hi hi hi~~

groetjes
    henriette

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ja, wij krijgen 's ochtends een hele rij namen te horen als ze wakker is, van papa en mama tot de namen van de huisdieren en zelfs de naam van de pensioneigenaresse in Oostenrijk waar we laatst waren. Die maakte steeds lekkere ontbijtjes klaar en dat is ze niet vergeten :) . Als iemand haar maar komt halen uit bed. En als het te lang duurt, zegt ze zelfs 'kom, eten'!
    Ze kletst heel veel, behalve als ze moe is of we bezoek hebben, dan is ze meestal aardig stil.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja hier begint het ook te komen.
    Kwam er net achter dat heitie Nijntje is, en ik hoor de hele tijd heitie heitie heitie.
    Als ze net in slaap gevallen is praat ze ook nog door, al is het veel onzin taal hoor.
    Zo ontzettend veel woordjes kan ze nog niet!

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Dat lijkt me ook zo leuk als ze beginnen te praten. Op dit moment komt F nog niet verder dan papapapa. Maar ach hij heeft nog even de tijd om te leren praten.

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Mijn 5 jarige dochter had het ook...en nog steeds :D
    Kwebbel staat niet stil! Gezellig hoor, maar het is hier genieten van de rust als ze 's avonds lekker op bed ligt.

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Guppie81: heitie is fries voor papa haha. misch spreekt je dochter een aardig woordje fries ;) Ze heeft ook een mooie friese naam dus wellicht gaat ze fries praten :D

Mijn zoontje kan ook al aardig kwebbelen alleen dan wel in babytaal: mamamama en adoidoidoi, bwaaaaa en tatatata en gagaga. hij is 's ochtends nog niet wakker of er zijn al hele verhalen te horen vanuit zijn bedje haha.

Deel Deze Pagina