Kinderboerderij Malkenschoten Apeldoorn

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chocolat, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik ben er jaren geleden geweest in mijn eigen kindertijd en toen was het leuk.
    Hoe is het park nu?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik vind het echt geen zak aan
    er zit een andere kinderboederij in Apeldoorn, de maat geloof ik. Veel leuker en gratis

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    het heet ook geen kinderboerderij malkenschoten meer maar kinderparadijs malkenschoten/binky. Er is een hoop veranderd. De dieren zijn er nog wel oa de geiten, schapen etc(maar ik weet niet hoelang geleden jouw tijd is ;) ) achter in bij de speeltuin waar vroeger pony's stonden is allemaal speelplek en een eetgelegenheidje geworden. Het is een stuk commercieler dan vroeger.

je hebt nog wel kinderboerderij "de maten" en kinderboerderij "laag buurlo"

de maten zit in de maten (pallietergaarde als ik t zo uit mn hoofd goed heb) en laag buurlo in zevenhuizen aan de homerusstraat. die 2 zijn gratis, malkenschoten betaalde entree.

4. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben er deze week geweest ivm vakantie Landal Miggelenberg in Hoenderloo.
    Ben met mijn zoontje van 1,5 geweest. Hij had het super naar zijn zin! speeltuin lekker in de schaduw. Airspringkussen. Grote Legoblokken om mee te bouwen. Nog een kleinere speeltuin. Kleine spetterplek met water, buizen, een waterpomp. Dierenweide met geiten, kalfje, schaapjes. Binnen konijnen en cavia's. Voor de rest nog pony's, paarden, Impala's en Alpaca's. Rijdt een treintje rond. Een soort klein verkeerspark. Klim en klauterdeel ook boven het water. Midgetgolf.

5. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Wij zijn er gisteren geweest en de kinderen hebben genoten!!
    Echt voor herhaling vatbaar.

Ik ben er 17-20 jaar geleden vaak geweest.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    fijn dat jullie er genoten hebben :D
    ik heb er mijn halve jeugd als vrijwilliger altijd doorgebracht ;)

Deel Deze Pagina