Ik vind het echt geen zak aan er zit een andere kinderboederij in Apeldoorn, de maat geloof ik. Veel leuker en gratis
het heet ook geen kinderboerderij malkenschoten meer maar kinderparadijs malkenschoten/binky. Er is een hoop veranderd. De dieren zijn er nog wel oa de geiten, schapen etc(maar ik weet niet hoelang geleden jouw tijd is ) achter in bij de speeltuin waar vroeger pony's stonden is allemaal speelplek en een eetgelegenheidje geworden. Het is een stuk commercieler dan vroeger. je hebt nog wel kinderboerderij "de maten" en kinderboerderij "laag buurlo" de maten zit in de maten (pallietergaarde als ik t zo uit mn hoofd goed heb) en laag buurlo in zevenhuizen aan de homerusstraat. die 2 zijn gratis, malkenschoten betaalde entree.
Ben er deze week geweest ivm vakantie Landal Miggelenberg in Hoenderloo. Ben met mijn zoontje van 1,5 geweest. Hij had het super naar zijn zin! speeltuin lekker in de schaduw. Airspringkussen. Grote Legoblokken om mee te bouwen. Nog een kleinere speeltuin. Kleine spetterplek met water, buizen, een waterpomp. Dierenweide met geiten, kalfje, schaapjes. Binnen konijnen en cavia's. Voor de rest nog pony's, paarden, Impala's en Alpaca's. Rijdt een treintje rond. Een soort klein verkeerspark. Klim en klauterdeel ook boven het water. Midgetgolf.
Wij zijn er gisteren geweest en de kinderen hebben genoten!! Echt voor herhaling vatbaar. Ik ben er 17-20 jaar geleden vaak geweest.