Ik ben op zoek naar een schoottafeltje voor over de kinderstoel in de auto. Niet eentje die aan de voorstoel hangt, want mijn dochterje kan er dan niet bij. Op internet zijn wel hele leuke tafeltjes te zien maar deze kan ik nergens vinden in Nederland. BIjvorbeeld: Lap Tray of The Snack & Play Tray Makes Rides And Drives Fun For Toddlers - I love my baby Wie o wie kan mij helpen? alvast bedankt. Dinnah
is dit misschien iets ?? Schoottafeltje - autostoeltjes autostoeltjes artikelen autostoeltjes artikelen Laptray Webshop: Grootste Collectie Laptrays - Schoottafels!
Ik heb er eentje gekocht bij de anwb webshop, ideaal ding! ANWB - Kindertekentafel - voordeel voor leden
Dank jullie voor de reakties. Op de site van Jako-o staan ook andere handige schoottafeltjes. Die van de ANWB had ik gezien maar mijn dochter is nogal ondernemend, ik kan dus om de kwartier het tafeltje aangeven. Die staat trouwens ook op de site van Jako-o. Ik ga de beenblad van de site van Jako-o bestellen. thnx Dinnah
Dankje wel Marjan! Dat is precies wat ik zoek. Deze had ik al op Amerikaanse websites gezien. Maar kon het nergens vinden in Nederland, alle websites verwezen naar kinderstoeltje en die verkocht ze niet meer. Fantastisch, meteen besteld!