Heb in april(of was t mei?) mn 1e verstandskies laten trekken en toen volgenden er nog 2. maar heb nog steeds geen rekening gehad. hoelang duurde dat bij jullie en hoe hoog was die rekening?
De kaakchirurg zit idd waarschijnlijk in je basisverzekering. Eigen risico moet je meestal wel betalen. Als je dat al betaald hebt aan andere zaken, zul je dus geen rekening krijgen. Het kan even duren. Meestal duurt het hier 8 tot 10 weken voordat de rekening komt.
Hier laatste nog een rekening gehad van eigen risico van 2012 van het zh.. dus het kan soms heeeeeel lang duren..
Hier kwam vorige week nog een ziekenhuisrekening van anderhalf jaar geleden binnen. Dus het kan nog wel even duren... Voordeel: kun je vast geld opzij zetten en rente trekken
oja die verrekte eigen risico... gaat dus mooie rekening worden. maar idd als t ff gaat duren kan ik geld opzij zetten ervoor. voor zover dat mogelijk is als je wilt gaan verhuizen
Betrof dat eigen risico? Dan even goed opletten.. Ik heb namelijk een conflict gehad met het VGZ, waarbij ze me kosten uit 2012 wilde laten betalen binnen het eigen risico van 2013. Dit mag NIET! Ze mogen je alleen eigen risico laten betalen binnen het jaar waarin de behandeling uitgevoerd is. (Of gestart en beëindigd)
Kan best eind van het jaar worden. Ik zit bij vgz en had februari al eigen risico verbruikt. Tot nu toe echter rekeningen tot gehad en pas 185 betaald. De rest is dus al even onderweg. Kan zelfs volgend jaar nog binnen vallen. Als ik online kijk bij mijn vgz die ik dat veel dingen nog niet gedeclareerd zijn vanuit ziekenhuis of instantie dus daar kan het ook aan liggen. Eigen risico is dut jaar 350 euro . Mijn vriend moest voor een verstandskies en wortel gedaan door kaakchirurg bijna 200 betalen
Dat kan inderdaad wel even duren. Ik kreeg het laatste deel van mijn eigen risico deze week in de bus, terwijl mijn eigen risico in januari al op was , maar men is zo langzaam met declareren dat het soms lang duurt
Hier kregen we ook onlangs nog een rekening vanneigen risico over 2012. Zo'n 9 maand na de behandeling van man in het ziekenhuis.
wat een tijden zeg. kan dus nog wel ff duren voor ik wat op mn deurmat zie liggen. eigenlijk alleen maar mooi want t komt nu echt niet uit
Als je eigen risico van 2012 nog niet volledig betaald was, dan kan dat inderdaad, maar als je wel al je volledige eigen risico betaald hebt in 2012, kunnen ze dat in 2013 niet meer op je eigen risico verhalen.
Ik ben best hoog verzekerd en moest het ook zelf betalen. Kwam 8 weken later dacht ik. Was ruim 200 euro...