mag verse sushi??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door onelove, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    De vraag zegt het al... wie heeft hier ervaring mee en weet of het kwaad kan? Ik heb er zo'n trek in!!

Thanks

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    als je zeker weet dat ie vers is mag t maar al snel is t niet meer vers en is t dus twijfel geval.

Als t voor je neus gemaakt word van verse vis zou ik het ook eten. Hier niet het geval dus wacht ik maar een paar maandjes

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja dat mag. Lekker eten maar wel echt vers hè? (dus een goeie Japanner)

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Inderdaad, vers mag. Dus een goed restaurant uitzoeken :) Bij de afhaalsushi hier durf ik het niet aan.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik durf het niet aan, at vaak bij Sumo of Shabu,
    maar sla het met liefde een paar maandjes over.

Maar in okt ga ik toch echt wel naar Sumo of Shabu!!!! hihi

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Laatst nog gegeten in t Okura.. heeeeeeeerlijk!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou dan heb je het wel gelijk over een heeeeeele goeie... !!! Heerlijk!

8. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Shabu of Sumo is toch wel vers?

9. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Je hebt ook sushi van vis die niet rauw is dus die kun je zo ie zo pakken...

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nou daar zou ik niet van uitgaan. Vooral Shabu Shabu is de laatste wel erg laks met hygiene.
    Ik zou alleen bij een hele goede japanner doen. Je betaalt wat, maar dan heb je ook wat. Daar zou ik bij "all you can eat" er niet blind op vertrouwen.

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb het ook niet gedaan toen ik zwanger was...en ben toch echt een grote liefhebber. Paar maandjes kon ik wel zonder.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Inderdaad, en rauwe sushi. Nadeel is alleen dat ze wellicht met hetzelfde materiaal zijn bereid als de rauwe sushi.

Weet iemand een goed restaurant in Amsterdam? :)

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Japanse restaurants in het Okura hotel zijn heel erg goed (Ferdinand Bolstraat). Wel aan de prijs, maar dat heb ik over voor een goede Japanner.
    Een stuk goedkoper maar heel vers vind ik Sushi One op o.a. de 2de Hugo de Grootstraat. Ze zitten ook in Oost op de Dapperstraat en daar heb ik een aantal keer gegeten en kan je vertellen dat het kakelvers is voor een leuke prijs. Ze bezorgen ook.

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Thanks! Waarom weet jij al die straatnamen als Rotterdammer? :D

Die in Oost is wel hier in de buurt :) Nog nooit van gehoord! Ik had al op de website van het okura hotel gekeken, maar kon het daar niet zo snel vinden.

Maar Sushi one bezorgt en is vers? Dat weet je zeker? Ideaal!

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    hmmmmmmmmm, interessant, weet iemand ook een goed sushi restaurant of afhaal oid in midden-Limburg?

16. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik ben er veel voor mijn werk en ken de stad dus redelijk goed. En aangezien ik geen Rotterdams accent heb, kan ik er heel goed overleven :D

Die van Oost zit er sinds een paar maanden, daarom ken je het waarschijnlijk niet. Die is zeker weten vers en erg lekker!

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha ja ik zou maar niet midden op de dam roepen dat je voor feynoord bent :D Dan overleef je het wel ;)

Is die in Oost deze: http://www.sushinsake.nl/ ? Die beviel dus goed? Daar ga ik van de week dan eens bestellen! Ben benieuwd!

18. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik eet de zalm/tonijn/garnaal sushi niet meer. Als ik sushi eet, eet ik de californian maki of andere lekkere sushi waar geen rauw vis op ligt:D

19. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    All you can eat kan je niet vertrouwen op versheid. T gaat daar aan de lopende band

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat zegt ze ook toch? ;)

Deel Deze Pagina