Welke centerparcs heeft het leukste zwembad om 1 dagje te gaan zwemmen (dus niet ook overnachten enzo)
Eemhof is een uur dichterbij dan Huttenheugte dus we doen Eemhof 😅 🙂 Bedankt!! Weet iemand ook of het water van het zwembad koud is of dat het meevalt?
Ik vond de Eemhof wat tegen vallen. Misschien ook door de drukte hoor. Het peutergedeelte was leuk op gezet maar de rest wat minder. Het water is zeker wel warm genoeg!
3 weken geleden nog bij de Eemhof geweest. Peuter gedeelte is geweldig ! Mijn zoontje heeft de dag van zijn leven gehad haha. En mijn grote dochter met vriendinnetje ook hele dag niet gezien die meiden Veel plezier !!
Bij groupon heb je nu korting op een dag zwemmen bij Center Parcs! Ik vind zelf de Huttenheugte een erg mooi zwembad hebben.
Aawh jammer, helaas de tips voor korting te laat gelezen. @devilchase, het was inderdaad ook belachelijk duur (ruim 120 euro voor zwemmen en eten) maar de kinderen hebben wel echt genoten!💕 Het zwembad was echt super leuk, bedankt voor de tip!