Kinderbungalow Landal/Centerparcs. Wie ervaring?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Cherub, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherub

Cherub Lid

24 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik wil graag een weekendje weg boeken bij Landal of CP. Op een aantal parken hebben ze speciale kinderbungalows (op CP recentelijk vernieuwd).
    Wie heeft hier ervaring mee, is het de moeite waard?

Ik hoor graag! :)

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    We zijn bij Rabbit Hill en bij Hochwald in een kinderbungalow geweest. Het is echt fijn als je kleine kids hebt. Mn als je nog een kinderstoel, bedje, box, commode, babybadje e.d. nodig hebt.
    Voor schoolgaande kinderen is het leuk, maar er extra voor boeken zou ik dan niet doen. Bij jongere kids m.n. baby en peuter leeftijd dus wel.

3. Cherub

Cherub Lid

24 sep 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 Kinderen van 4 en net 2 jaar.
    Commode bij Rabbit Hill is idd erg handig!

Nog nooit bij Rabbit Hill geweest, volgens mij wel leuk park?

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wij hadden een kinderbungalow op Centerparcs vorig jaar, was op de Kempervennen. Het was voor mijn zoontje wel leuk dat er een stapelbed was. Het speelgoed stelde niets voor en het was echt een oude zooi. Voordeel is dan wel dat er weinig gesloopt of beschadigd kan worden. We hadden een 6persoons cottage, dus wel ruim zat met z'n drieën.

Leuk park maar zoveel geld voor een kindercottage is het niet waard. Ik zou dan wel graag een keer naar de Eemhof willen (half uurtje hiervandaan maar) daar hebben ze de kinderbungalows vernieuwd!! Wauw :D:D

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Inderdaad handig als de kids wat kleiner zijn.
    Ligt er ook aan welk park je boekt.
    Wij hebben een keer een kinderbungalow op Het Loo geboekt en
    voor de oudere kids was er enkel een schoolbord en poppenkast.
    Huisje lag wel dicht bij de voorzieningen en bij de kinderboerderij.
    Orveltermarke heeft daarentegen weer een trampoline in de tuin.

Ze zijn nu wel de kinderbungalows aan het vernieuwen las ik.
    De kinderbungalows plus zijn wat luxer uitgerust als de standaard
    kinderbungalow.
    Landal GreenParks | Kinderbungalows

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij zijn in landal Warsberg in een kinderbungalow geweest. Oorspronkelijk een 6 persoons naar mijn idee, maar nu dus een 4 persoon kinderbungalow. Een geweldig bed + commode + speelkamer waar allemaal met veel plezier gebruik van gemaakt is.

wij hebben het gedaan de laatste keer dat we in het laagseizoen op vakantie gingen ;) het prijsverschil was toen ook niet enorm. De meiden waren toen 2 en 4 (bijna 5) - maar het was erg leuk!

7. sjak

sjak Niet meer actief

Heb weleens per ongeluk in een kindercottage gezeten, niet geboekt/wel gekregen... Maar voor mijn had het geen meerwaarde. Verschonen kan ik overal, net als het aankleden. Babybadje heb ik nooit gebruikt, ook thuis eigenlijk niet, gewoon mee in bad of onder de douche.
    Speelgoed waar ander kinderen op hebben zitten sabbelen, kwijlen, hun vieze handjes aan hebben afgeveegd vind ik sowieso vies:D

Box kan handig zijn... Maar ook niet onmisbaar.

Dus, nee, ik boek liever een groter huisje (dus+2) voor extra ruimte, dan voor een commode.
    En een kinderstoel en ledikant is in elk huisje aanwezig.

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Landal hellendoornse berg heeft kinderhuisjes
    Met omheinde tuin, ideaal!

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hadden onlangs een 'kinder' boerderij bij het hof van Saksen. Was echt erg leuk en mooi gedaan. Geweldig huisje en supermooi park met veel leuke activiteiten voor de kinderen. Hof van saksen is tegenwoordig onderdeel van landal. Wel wat duurder, maar je betaalt niet extra voor schoonmaakkosten, opgemaakte bedden, handdoekenpakket, etc.

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja, de Hellendoornse Berg en Landal Hoog Vaals hebben wij een kindercottage gehuurd.

Vooral de Hellendoornse berg was super, omheinde tuin, met allemaal een eigen trampoline, loop auto en nog wat buiten speelgoed. Kleine peuters kunnen zo lekker buiten spelen zonder dat je er elke x achter aan hoeft.

Hoog vaals was een prachtig park, met een mega grote indoorspeeltuin, maar dan ook echt MEGA!! Geweldig!! Fantastische omgeving ook daar. Alleen geen omheinde tuin. Ik vind de speelkamer, de ledikantjes, box, speelgoed, kinderstoel ideaal.

Wij hebben drie kleine kinderen en ook al hebben we een grote auto, er moet al genoeg in gepropt wordem.

11. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Wij hebben bij Landal Hochwald in een vernieuwde kindercottage gezeten en mijn jongens (1 en 3) vonden het geweldig. Eigen stoeltjes, speciaal kinderservies, kinderstoel voor aan tafel, een stapelbed voor de oudste en een commode.
    Wij hadden een 4persoon geschakeld huis en in de omheinde achtertuin stond een groot speeltoestel, dus wij konden fijn op ons eigen terras blijven zitten. Achtertuin moesten we wel delen met de andere 2 huisjes, maar dat waren ook kinderbungalows, dus daar zaten ook kindjes in waar die van mij dan weer gezellig mee konden spelen.
    Wij gaan dit jaar als het even kan weer voor een kinderbungalow.

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Wij gaan naar Landal het Loo in een kinderbungalow. Bewuste keuze vanwege het bad, sauna, zonnebank (hebben meerdere huisjes) én de wasmachine/droger. Heerlijk lijkt me dat; een weekje vakantie en aan het einde van de rit alle kleding weer schoon mee.

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Landal Rabbit Hill.
    Hij was toen 1,5 en vond het wel heel leuk.
    Waren voor de rest er met kinderen van 3, 5, 8.
    Vonden allemaal onze bungalow leuk.
    Tafelblad was aan de ene kant mens-erger-je-niet, andere kant dammen.
    Sjoelbak.
    Hoefde zelf voor onze zoon weinig mee te nemen.
    Aankleedkussen was er, speelgoed, kinderstoel, kinderbedje.

Mooi, net huisje.
    Badkamer leuk gemaakt voor kinderen.
    Plastic service en bestek. Rek om het gasfornuis. Kinderstoeltjes, speelgoed. Zijn kamer had een fotovloer. Was gras.
    De rest was bosachtig qua meubels. Boomhut stapelbed.

Deel Deze Pagina