Al meerdere keren bezocht vanaf het vasteland Voor volgend jaar zomervakantie denk ik er aan om echt 2 weken te verblijven Iemand tips voor accommodatie? Luxe hoeft niet per se maar we willen wel graag een zwembad… En heeft iemand ervaring met Ile D’Oleron? Zou dat ook een optie zijn?
Joeh, net een week op Ile de Re geweest, heerlijk. Ik zou 2 weken wat lang vinden maar als je een strandhanger bent dan kan ik me 2wk ook wel voorstellen. Wat ik ervan gehoord en gezien heb is Ile doleron iets minder interessant, iets minder groen, wat minder dorpjes. We zaten op camping les varennes in Mobil homes, heel netjes, binnen en buitenzwembad (ideaal want was half juli best fris nog), perfecte ligging op het eiland (midden) en loopafstand strand (300m). Echter wel ongezellig op het Mobil homes gedeelte, misschien op het campingstukjd beter maar veel Fransen en niemand zegt een woord.
Dank! Ik ga eens kijken Qua gezelligheid, mijn meiden zijn eigenlijk meer met elkaar bezig en zoon heeft geen behoefte aan contact (autisme) dus dat is niet noodzakelijk Ja die 2 weken…. In het verleden deed ik altijd 2 plekken in 2 weken maar ik vond dat toch altijd wel een enorm gesleep. Dus daarom er mee gestopt. Ik ga er eens over nadenken….
Ah wat fijn, dar is echt een voordeel van een zus hebben weet ik uit eigen ervaring. Het is zo verschillend waar iemand behoefte aan heeft op zijn vakantie. Persoonlijk vind ik zelf 2 wkn op 1 plek ook rustiger maar dan moet er wel genoeg te doen zijn in de buurt. En een Chill camping waar je lekker plekje hebt. Slowvillage schijnt ook goed te zijn daar