Tot 3 jaar goedkoop mee (vliegen)

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by baby blue, Dec 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby blue

baby blue Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,163
    0
    0
    Groningen
    Bij de meeste reisorganisatie kan een kindje tot 2 jaar voor een paar tientjes mee met een vliegvakantie. Maar nu was ik ook van mening dat er een organisatie was die kindjes tot 3 jaar voor een kleine prijs mee laat gaan. Helaas kan ik het zelf niet meer vinden, maar iemand een idee?

2. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    denk dat het wettelijk is voor het vliegtuig
    vanaf 2 moeten ze een eigen stoel en mogen ze niet meer op schoot.
    en met een eigen stoel betaal je volle pond

kinderkorting is per maatschappij verschillend en reisorginisatie
    vaak in een hotel geld een kinderkorting
    en in een appartement weer niet.

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    heb ik idd ook nog nooit van gehoord hoor wel dat je vaak de helft betaald maar das dan wel zon combi idd met hotel en vlieg ed. gewoon kinderkorting

4. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Klopt helemaal, paar maanden geleden onze winterzonvakantie geboekt, ons meisje is dan net 2. Ze krijgt kinderkorting op het hele pakket dus vliegen en hotel samen. Maar vanaf 2 moeten ze verplicht in een eigen vliegtuigstoel.

5. baby blue

baby blue Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,163
    0
    0
    Groningen
    Dank je voor de reacties. Wat ik in gedachten heb, is alweer een tijdje geleden dat ik het gezien heb. Kans ik dus best groot dat ik het me verkeerd herinner. Jammer... dan maar op zoek naar een leuke vakantie met een fixe kinderkorting :D

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Je betaalt voor een losse vliegreis voor een 2 jarige net zoveel als voor een volwassene. Als je een pakketreis boekt, dan betaal je bij veel reisorganisaties ongeveer de helft van eht bedrag voor een kind tot een jaar of 12.
    Wij gaan deze zomer naar Corfu en betalen voor onze dreumes van dan 1,5 alleen wat administratiekosten en voor onze peuter van dan bijna 4 de helft van ons bedrag.

7. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Als je vanuit Duitsland vertrekt dan krijgen de kids veel meer korting. Wij hebben vorig jaar via superlast-minute.de geboekt. Was helemaal super. Bovendien vind ik vliegen vanuit Duitsland erg fijn. Geen file,goedkoper parkeren,snelle incheck en ik heb er nog nooit een minuut vertraging gehad.

8. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Kijk eens op de site van Arke (Holland International). Zij hebben momenteel behoorlijke (vroegboek en kinder)kortingen op een heleboel reizen!

Share This Page