Tips stijgen/landen met kids

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SushiLover123, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wie heeft er goede tips om er voor te zorgen, dat mij kids van 1 en bijna 4 geen last krijgen van de oren bij het stijgen en landen? De oudste is nog te jong voor kauwgum.

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik gaf ze een flesje drinken, voor de kleintjes mocht ik dat meenemen het vliegtuig in. Mag het niet even aan de stewardess wat water vragen.. Snappen ze heel goed.

3. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Flesje met favoriete drankje er in en flink afleiden voor nieuwe speelgoed e.d.

Wij zijn op vakantie geweest toen onze kleine 9 maanden was, Thailand en Dubai en hij heeft geen één keer gehuild.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.989
    113
    Vrouw
    Half uur voor het stijgen en landen wat neusdruppels (xmz) erin, dat zorgt ervoor dat de slijmvliezen krimpen en de buis van Eustachius wordt dan wijder waardoor druk achter je oren afneemt.
    En laten drinken inderdaad, slikken werkt ook.

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij vliegen ook regelmatig met onze dochter en nog nooit problemen met oortjes gehad. Wij geven haar ook een fles.

Beste tip: geef hem NIET als je pas net stijgt. Je eigen oren voel je ook pas na enige tijd. Zodra ik zelf m'n oren voel, gaat de fles er in. Of zodra ze naar hun oortjes grijpen, maar dat doet onze dochter nooit.

Ps op de B, C en D pier (gate) mag je drinken kopen en ook meenemen het vliegtuig in.

6. jopuck

jopuck Lid

15 aug 2008
    93
    0
    6
    Rijssen
    Ik gaf mij dochter een lolly, werkt perfect.

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    wij zijn wezen vliegen toen ons zoontje 2 was en eerlijk gezegd heeft hij nergens last van gehad, ik had wel koekjes en drinken voor em, maar dat wilde hij niet, hij zat heerlijk te genieten van het uitzicht ;)

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij gaven afgelopen vakantie onze kinderen gewoon snoepjes tijdens het stijgen waar ze op kauwden ze hebben geen last gehad van de oren

Bij kleine kindjes word weleens gezegd dat plastic bekertjes op de oren helpt maar of dit echt zo is weet ik niet, weet ook niet of het Zou kunnen helpen bij al wat oudere kinderen

Deel Deze Pagina