Wie heeft er goede tips om er voor te zorgen, dat mij kids van 1 en bijna 4 geen last krijgen van de oren bij het stijgen en landen? De oudste is nog te jong voor kauwgum.
Ik gaf ze een flesje drinken, voor de kleintjes mocht ik dat meenemen het vliegtuig in. Mag het niet even aan de stewardess wat water vragen.. Snappen ze heel goed.
Flesje met favoriete drankje er in en flink afleiden voor nieuwe speelgoed e.d. Wij zijn op vakantie geweest toen onze kleine 9 maanden was, Thailand en Dubai en hij heeft geen één keer gehuild.
Half uur voor het stijgen en landen wat neusdruppels (xmz) erin, dat zorgt ervoor dat de slijmvliezen krimpen en de buis van Eustachius wordt dan wijder waardoor druk achter je oren afneemt. En laten drinken inderdaad, slikken werkt ook.
Wij vliegen ook regelmatig met onze dochter en nog nooit problemen met oortjes gehad. Wij geven haar ook een fles. Beste tip: geef hem NIET als je pas net stijgt. Je eigen oren voel je ook pas na enige tijd. Zodra ik zelf m'n oren voel, gaat de fles er in. Of zodra ze naar hun oortjes grijpen, maar dat doet onze dochter nooit. Ps op de B, C en D pier (gate) mag je drinken kopen en ook meenemen het vliegtuig in.
wij zijn wezen vliegen toen ons zoontje 2 was en eerlijk gezegd heeft hij nergens last van gehad, ik had wel koekjes en drinken voor em, maar dat wilde hij niet, hij zat heerlijk te genieten van het uitzicht
Wij gaven afgelopen vakantie onze kinderen gewoon snoepjes tijdens het stijgen waar ze op kauwden ze hebben geen last gehad van de oren Bij kleine kindjes word weleens gezegd dat plastic bekertjes op de oren helpt maar of dit echt zo is weet ik niet, weet ook niet of het Zou kunnen helpen bij al wat oudere kinderen