Ik wil graag 20kg afvallen, heeft iemand een goeie dieet voor mij? Ik wil niet met shakes ofzo, puur afvallen met sporten en aangepast dieet
Het boek '' het geheim van slanke mensen'' heeft mij geholpen om bewust te worden van wat ik eet. Ik eet eigenlijk alles maar met mate. Ben inmiddels al aardig wat kilo's kwijt. (-26)
Dieet schema heb ik niet voor je ,maar wel hoe je het zou kunnen gaan doen. Je wil/ moet er wel meer af hebben dan ik zie ik. Je kunt aller eerst snoepen en koekjes weg laten en chips . Elke dag water en alleen thee en koffie . Je eet portie s aan passen minder aard en meer groente . Cornflakes en creakers eten . En niet te vergeten 3 /4 keer in de week sporten een uurtje of meer . Succes met afvallen.
ik ben sinds 3 weken begonnen met het benfit programma bij de sportschool en ben nu 6 kg kwijt. het is makkelijk vol te houden. kijk maar eens op Het succesvolle levensstijlprogramma | BenFit
Je kunt beginnen met uitrekenen hoeveel kcal je nodig hebt a.h.v. je huidige gewicht, lengte, leeftijd, geslacht ("Harrisson - Benedict" formule o.i.d. dacht ik). Dat doe je voor elke 5kg dat je kwijt bent opnieuw. Als je dan opschrijft wat je allemaal eet, dan zie je hoeveel je momenteel opeet aan kcal. Om te vermageren, moet je ong. 500 kcal onder je verbruik (zie hoger) zitten, en dus gaan schrappen in je huidige eetpatroon tot je qua kcal goed zit. Dingen om makkelijk te schrappen zijn inderdaad suikerrijke dranken (makkelijk te vervangen door water of thee, evt. koffie), en snoep/snacks. Als je er daarmee niet komt omdat je dat al niet neemt, kun je gaan denken om je porties normaal eten te beperken en wat meer rauwkost of gestoomde groentjes te nemen.